دولت از ظرفیت جوانان مازندرانی در سطح ملی استفاده کند

شریعتی از وزیر کشور خواستار شد؛ تا از توان جوانان مازندران و متخصصان این خطه در سطح ملی به عنوان مدیران میانی و روئسای سازمانی در کشور استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری، «غلامرضا شریعتی» امروز(۲۰آبان) در آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران که با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات احمد حسین‌زادگان اظهار کرد:  قدردان رئیس دولت سیزدهم آیت الله سید ابراهیم رئیسی هستیم که استاندار بومی و رزمنده دفاع مقدس را به عنوان نماینده عالی دولت در مازندران انتخاب کردند.

 

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران به رشادت‌های رزمندگان مازندران در سطح کشور اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی استان مازندران تولید ثروت است که می‌تواند از طریق ظرفیت‌های کشاورزی و دامپروری به کارآفرینی برسد.

 

 

این مسئول افزود: کشاورزان ما با کمبود آب مواجه هستند و 20 هزار میلیارد تومان نیاز مالی کشاورزان برای تامین آب است.

 

 

شریعتی با اشاره به اینکه کشاورزی در مازندران می‌تواند شعار اقتصاد مقاومتی را در کشور تحقق بخشد، تصریح کرد: دولت بدون سرمایه‌گذاری بلکه با تسهیل‌گری می‌تواند به اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه دولت نباید مانع سرمایه‌گذاری شود، گفت: ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد سرمایه گذاری در مازندران وجود دارد که لازم است دولت به نظارت کامل مانع زدایی کند تا بیماری اقتصاد این استان علاج یابد.

 

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم مازندران را در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بالا دانست و ادامه داد: نظام اسلامی می‌تواند به همت جوانان این استان در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی تکیه کند.

 

 

این مسئول در بخش پایانی سخنانش از وزیر کشور خواستار شد تا از توان جوانان مازندران و متخصصان این خطه در سطح ملی به عنوان مدیران میانی و روئسای سازمانی در کشور استفاده کند.

کد خبر 1115094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha