پروژه های نیمه تمام عمرانی باید احصا و کاهش پیدا کنند

نظری با تاکید بر اینکه حتما اگر یک نقشه راه و اهداف قاطع عملیاتی و مشخص نداشته باشیم دچار چالش خواهیم شد لذا از این به بعد اهدافی تعیین خواهد شد و دستگاه ها باید در اجرای آن همت کنند، گفت:پروژه های نیمه تمام عمرانی باید احصا و کاهش پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در جلسه شورای معاونین، مشاورین و مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی ضمن تاکید بر لزوم تجدید نظر در مواجهه با مردم در مجموعه استانداری اظهار کرد: درب اتاق همه زیرمجموعه های استانداری باید به روی ارباب رجوع باز شود.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه استانداری یک مجموعه ستادی بوده و باید دستگاه ها فعال شوند، گفت: از نظر برنامه های در حال اجرا، برای تسلط بر امور باید ارتباط بین استانداری و دستگاه ها به نحوی باشد که دستگاه مربوطه نسبت به استانداری تعلق خاطر داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع زیارت در خراسان رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت هایی که در استان صورت می‌گیرد از جمله موضوعات سرمایه گذاری تحت تاثیر بارگاه نورانی امام رضا(ع) و زائر است لذا در همین راستا در اقدامات باید به موضوع زیارت توجه داشته باشیم.

 

نظری متذکر شد: حتما اگر یک نقشه راه و اهداف قاطع عملیاتی و مشخص نداشته باشیم دچار چالش خواهیم شد لذا از این به بعد اهدافی تعیین خواهد شد و دستگاه ها باید در اجرای آن همت کنند.

 

استاندار خراسان رضوی‌‌ بیان کرد: همه دستگاه ها باید با هم مفاهمه مشترک و متمرکز بر تحقق هدف مورد نظر باشند و همچنین پروژه های نیمه تمام عمرانی باید احصا و کاهش پیدا کنند.

 

 

کد خبر 1115125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha