خدمات رسانی مهم ترین اولویت شهرداری به شهروندان است

سرپرست شهرداری دهلران گفت: توجه به توسعه و عمران شهری از مهم ترین برنامه های شهرداری دهلران در حوزه های مختلف می باشد و در در این راستا خدمات رسانی مهم ترین اولویت شهرداری به شهروندان است.

«امیر مخاور پور» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: برای رفع مشکلات در حوزه‌های شهری دهلران از گذشته تا کنون اقداماتی شده است ولی با توجه به دستور دادستان محترم شهرستان این شهرداری به صورت ویژه جنوب شهر که مورد تاکید بوده ورود کرده است.

 

وی یادآور شد: شهرداری با محدودیت منابع مالی که دارد در شرایط بسیار سختی است ولی این شهرداری با تمام توان و در راستای نظافت و جمع آوری هر گونه آلودگی‌های محیطی و اقدامات ساختاری و زیربنایی در جهت تحقق و دستیابی به شهری پویا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

سرپرست شهرداری دهلران ادامه داد: بدون شک برای تحقق شهری زیبا، نیازمند مشارک و همراهی همه شهروندان هستیم چرا که امروز اگر شاهد انباشت زباله و نخاله در جنوب شهر دهلران هستیم به خاطر عدم توجه برخی از شهروندان به حقوق شهروندی مردم این مناطق جنوب شهر هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه کسب رضایتمندی شهروندان و حفظ آسایش و رفاه حال شهروندان در اولویت کاری مجموعه شهرداری است، گفت: روشنایی معابر، توسعه فضای سبز و لایه روبی سیل بندها طی هفته‌های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

مخاور پور افزود: در راستای تحقق بهداشت شهری و جلب رضایت شهروندان و دستور دادستان محترم طی دو روز گذشته بیش از ۷۰ کمپرسی تنها از یکی از مناطق جنوب شهر برداشت شده است و روند پاکسازی و بهسازی در جبهه‌های مختلف در جنوب شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

سرپرست شهرداری دهلران گفت: پاکسازی، شستشو خیابان جنوب شهر، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها و جمع آو ری علف‌های هرز، سرشاخه‌ها زنی درختان از جمله اقدامات دیگری است که انجام و یا در حال انجام است چرا که تأمین بهداشت عمومی شهر، یکی از اصلی تر ین مأموریت‌های شهرداری است.

 

مخاور پور با اشاره به اینکه رضایت شهروندان در اولویت شهرداری است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی موارد شاهد هستیم زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه همکاران ما به راحتی از سوی برخی در فضای مجازی نادیده گرفته می‌شود و برخی موضوعات به دور از انصاف و بیان واقعیت بزرگنمایی می‌شود که در این باره انتظار داریم در کنار نقد خدمات مجموعه مدیریت شهری هم بیان شود.

 

 

 

کد خبر 1115177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha