ورود رسانه ها به مسیر تقویت بخش صنعت زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را فراهم می کند

امرایی گفت: ورود رسانه ها در مسیر تقویت صنعت موجب سوق یافتن جوانان به سمت شرکت های دانش بنیان می شود و این شرکت ها نیز نیازهای صنعت را برطرف می کنند و زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی نیز فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امین امرایی»، امروز (پنج شنبه 20 آبان) در اردوی بسیج رسانه فارس در بازدید اصحاب رسانه از مجتمع فرهنگی پتروشیمی شیراز گفت: رسانه ها در شکل دهی اذهان تاثیر مهمی دارند و از ورود فرهنگ غرب به کشورهای کمتر توسعه یافته جلوگیری می کنند.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز افزود: انقلاب رسانه ای موجب تغییر مبانی قدرت می شود که وجود اینترنت این انقلاب را پررنگ تر کرده است و در بیانیه گام دوم بر رسانه به عنوان عامل مهم شکست هجمه دشمنان تاکید فراوان شده است.

وی اضافه کرد: رسانه ها می توانند برای تقویت مسیر صنعت نیز به میدان بیایند زیرا رسانه وظیفه فرهنگ سازی دارد و امروز بیش از 65 میلیون تن با 121 محصول در کشور تولید و صادر می شود که انجام رسالت رسانه در معرفی این محصولات موجب امیدآوری می شود.

امرایی تصریح کرد: ورود رسانه ها در مسیر تقویت صنعت موجب سوق یافتن جوانان به سمت شرکت های دانش بنیان می شود و این شرکت ها نیز نیازهای صنعت را برطرف می کنند و زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی نیز فراهم می شود.

کد خبر 1115235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha