انتقال زندان به خارج از محدوده شهری در شورای تامین کردستان مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌های کشور گفت: نیاز است توسعه فضای فیزیکی و انتقال به خارج از محدوده شهری در شورای تامین استان کردستان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جمشیدی مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌های کشور در دیدار با مقامات قضایی استان، از اقدامات موثر دستگاه قضایی و حضور مستمر قضات دادگستری در زندان‌های استان تقدیر کرد.

 

 

وی همچنین خواستار توجه ویژه به زندان‌های استان در بحث توسعه فضای فیزیکی و انتقال به خارج از محدوده شهری در شورای تامین کردستان شد.

 

 

مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌های کشور تحقق شاخص‌های هدف گذاری شده مورد تاکید در سند تحول قضایی در زندان‌های استان را قابل تحسین خواند و با اهداء لوح سپاس از طرف رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از زحمات رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی استان قدردانی کرد.

 

 

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز در این دیدار عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در استان، در راستای تحقق سیاست‌های قوه قضائیه و شورای عالی قضایی و سازمان زندان‌ها و همچنین پیگیری و انعکاس این برنامه‌ها به دادگستری انجام می‌گیرد.

 

 

وی بیان کرد: عمده کاری که صورت پذیرفته نتیجه زحمات و پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان است و روسا، دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، مدیریت زندان‌های استان و کارکنان زحمت‌کش زندان نیز برای تحقق سیاست های قوه قضائیه قدم‌های موثری برداشته‌اند که موجب کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان شده است.

 

 

رئیس کل دادگستری کردستان عنوان کرد: در شاخص‌های 19گانه قضایی شاهد رشد قابل ملاحظه‌ای در استان بوده‌ایم و در بحث رشد نیز حائز رتبه اول در کشور شده‌ایم که این نشان از همکاری و تعامل ارزشمند مجموعه قضایی استان است.

 

 

گفتنی است، مدیر‌کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها به همراه مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری این سازمان با مقامات قضایی استان دیدار و با اهدای لوحی از سوی رئیس سازمان زندان‌های کشور از خدمات رئیس کل دادگستری و مقامات قضایی استان تقدیر کرد.

کد خبر 1115245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha