JCI در اهواز مکمل فعالیت‌های مهارتی و آموزشی اتاق بازرگانی است

عموری با بیان اینکه فعالیت سازمان بین‌المللی JCI اهواز مکمل فعالیت‌های آموزشی و مهارتی در این اتاق بازرگانی است گفت: این مرکز زمینه تکمیل چرخه و فرآیند مرکز جوار کارگاهی و همچنین مرکز خلاقیت و نوآوری اتاق بازرگانی اهواز محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «شهلا عموری» امروز (پنجشنبه۲۰ آبان) در آیین افتتاح اتاق بین‌المللی جوانان اهواز (JCI) اظهار کرد: آغاز به کار این مرکز در محل اتاق بازرگانی زمینه تکمیل چرخه و فرآیند مرکز جوار کارگاهی و همچنین مرکز خلاقیت و نوآوری اتاق بازرگانی اهواز محسوب می‌شود.

 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معائن و کشاورزی اهواز ادامه داد: اتاق بین‌المللی جوانان یک سازمان غیرانتفاعی است که بر عضویت جوانان فعال بین ۱۸ تا ۴۰ سال مبتنی است.

 

وی با بیان اینکه نگرش این سازمان بهبود وضعیت جهان پیرامون است و همه اعضای این سازمان، به جهت شناسایی مشکلات اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند افزود: ایجاد راهکارهای مناسب، ترویج مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین حرکت به سمت جامعه جهانی از جمله این اهداف هستند.

 

عموری خاطر نشان کرد: امیدوارم با پیوستن اتاق اهواز به این سازمان مردم نهاد و گسترش رویکرد و اهداف این سازمان بین جوانان، شاهد توانمندسازی و توسعه مهارت و دانش آنها باشیم تا از این طریق با انجام تصمیم‌گیری‌های درست، زمینه تاثیرگذاری پایدار در آینده جامعه بیش از پیش فراهم شود.

 

کد خبر 1115247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha