آماده مقابله سایبری دشمنان هستیم

سردار سلامی با بیان اینکه فداکاری و ایثارگری های قهرمانان لشکر ۱۶ قدس برای نسل جدید بازگو شود گفت: سپاه آماده مقابله با حمله سایبری دشمنان است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «حسین سلامی»امروز( پنج شنبه، ۲۰ آبان ) در دیدار با پاسداران و بسیجیان با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: گیلان شهیدانی چون خوش‌ سیرت، املاکی و بیگلو که مایه افتخار کشور و نظام بودند، تقدیم اتقلاب کرده است. انقلاب اسلامی استحکام و پایداریش را مدیون خون پاک شهدا است.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لشکر۱۶ عملیاتی را لشکری وفادار دانست و اذعان کرد: لشکر ۱۶ لشکری وفادار، فداکار، قدرتمند و پرافتخار است لذا باید ویژگی‌های شهیدان و قهرمانان این لشکر را به جوانان بازگو کنیم.

 

وی ادامه داد: این لشکر یادگار فرماندهی شهید حاج حسین همدانی است که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از اراضی کشور و در نبرد با تکفیری‌ها فداکاری‌های زیادی را کسب کرده است.

 

سلامی با تاکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه اسلامی اضافه کرد: زندگی عزتمند در جامعه اسلامی منجر به ایجاد آرامش درونی در بین مردم می‌شود.

 

وی تصریح کرد: توجه به زندگی عزتمند باعث امداد غیبی پروردگار به انسان می‌شود که نمونه بارز آن را در مقابله رزمندگان نیروی دریایی سپاه با آمریکا شاهد بودیم  که باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوریه را محور مهم در دفاع از اسلام دانست و بیان کرد: سوریه محوری مهم در دفاع از اسلام و مسلمانان در مقابله به یورش کفار است و اگر فداکاری نیروهای مقاومت و مدافعین حرم نبود، دشمن به خاک ایران نفوذ می کرد.

 

سلامی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها افزایش پیدا کرده است، افزود: در دوران دفاع مقدس مردم نشان دادند با تمام‌توان و حتی با دستانی خالی در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به افزایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی در برابر استکبار اضافه کرد: اگر دشمن از نبرد سایبری حرف بزند سپاه و بسیج قادر به حمله به استکبار است زیرا آمریکا به قدرت نظامی، سیاسی، فرهنگی و نظامی جمهوری اسلامی پی برده است.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی ساعات و روزها در جمهوری را تجلی واقعه عاشورا برشمرد و گفت: استکبار ساعتی و روزانه برای نابودی جمهوری اسلامی برنامه دارد لذا جمهوری اسلامی به جوانانی مثل جوانان لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان نیاز دارد.

 

سلامی با بیان اینکه دشمن در سالیان اخیر با انزوا مواجه شده است، اظهار کرد: به ادعاهای استکبار توجه نکنید زیرا در چند سال گذشته دشمن در حال عقب نشینی بود.

 

سردار «محمد عبدالله پور» نیز در این مراسم با بیان اینکه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان یکی از افتخارات گیلان در دوران دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: سردار شهید حسین همدانی اولین فرمانده لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان بوده و در طی ۴۰ سال گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی را کسب کرده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش لشکر  ۱۶ قدس گیلان در مبارزه با تکفیری‌ها را بسیار موثر دانست و خاطرنشان ساخت: همگان لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان را فاتح نبل الزهرا(س) می‌دانند که این امر نشان دهنده اهمیت و تاثیرگذاری رزمندگان این لشکر در نبرد با تروریست‌های تکفیری می‌باشد.

کد خبر 1115257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha