اهدای البسه، کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان عضو کانون فرهنگی حکمت سقز

مدیرکانون فرهنگی هنری حکمت شهرستان سقز از اهدای البسه، کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان عضو این کانون فرهنگی هنری خبر داد.

سلیمان سپی مدیر کانون فرهنگی هنری حکمت شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به منظور حمایت از دانش‌آموزان عضو کانون فرهنگی هنری حکمت شهرستان سقز، از سوی خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، البسه، کیف و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان و اعضای کانون حکمت توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اهدای اقلام یاد شده توسط آرزو عبدی دبیریه آبشار عاطفه‌ها در سقز انجام شد که ایشان تاکنون کمک‌های ارزشمندی به اعضای کانون حکمت کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حکمت شهرستان سقز همچنین از حضور کاروان سلامت در روستاهای مولان‌آباد، درویان سفلی و علیا و ماهیدر شیخ سقز خبر داد و گفت: این کاروان که با همکاری کانون فرهنگی هنری حکمت در روستاهای یاد شده حضور یافت اقدام به ویزیت رایگان روستائیان کرد.

 

 

سپی اهدای لباس، لوازم‌التحریر و کارت هدیه به نیازمندان روستاهای یاد شده را از دیگر اقدامات کاروان سلامت در سفر به روستاهای سقز اعلام کرد.

 

وی اضافه کرد: وجود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در روستاها حرکتی برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و کمک به توانمندسازی کودکان، نوجوانان و جوانان روستاها در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری حکمت شهرستان سقز در روستای سرا از توابع این شهرستان فعالیت دارد و با برگزاری کلاس‌های آموزشب مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع کتاب و اجرای فعالیت‌های فرهنگی گام ارزشمندی برای اعضای کانون‌ فرهنگی حکمت و بچه‌های مسجدی روستای سرا انجام داده است.

 

 

 

کد خبر 1115274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha