قربانیان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۰۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان باختند و شمار جانباختگان به ۱۰۰۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز پنج شنبه (۲۰ آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۱۹۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری بوده که ۸۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 79 هزار و 560 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی بیان کرد: از 539 نمونه  PCRدریافت شده از آزمایشگاه هاي سلولی و مولکولی یاسوج  و دهدشت حدود ٣٨ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و لنده و از 152 نمونه رپید تست 20 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، دنا و لنده بودند.۸۰

 

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: از مردم شريف استان خواهشمنديم كه واكسيناسيون خود و خانواده را تكميل نمايند تا شاهد كاهش موارد مثبت، موارد بستري و فوت در استان باشيم و زندگي و كسب و كار مردم به حالت طبيعي بازگردد. همچنين رعايت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیريد .

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیريد و از شركت در دورهمی ها و مراسمات جدا خودداری کنند.

کد خبر 1115278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha