آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود تنها سلاح تحریم ها را در دست دارند 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: مذاکره در دولت جدید و با تیم جدید شکل خواهد گرفت آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود تنها سلاح تحریم ها را در دست دارند و از این مسیر به دنبال رسیدن به خواسته هایشان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۱ آبان ماه حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، با بیان این مطلب که این روزها شاهد از سرگیری مجدد مذاکرات هسته‌ای هستیم، گفت: این مذاکره در دولت جدید و با تیم جدید شکل خواهد گرفت آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود تنها سلاح تحریم ها را در دست دارند و از این مسیر به دنبال رسیدن به خواسته هایشان هستند.


امام جمعه کهنوج افزود: آنها در میدان نظامی و حتی در بازی که توسط محور عبری، عربی طراحی شده بود هیچ پیروزی نداشتند و به اهدافشان نرسیدند.


وی تاکید کرد: دنیای غرب باید بداند که گذشت زمان هم دیگر برای آنها هیچ منفعتی ندارد و حتی ممکن است کار به جایی برسد که ایران قوی از همان توافق اولیه نیز برگردد و هیچ منفعتی دیگری برای آنها نخواهد داشت.


حجت الاسلام نجنو بیان کرد: از دولت انقلابی می‌خواهیم که موضوع اقتصاد و معیشت ملت ایران را از میز مذاکره جدا کرده و این موضوع را در داخل کشور دنبال کند چرا که اگر این مسیر دنبال شود کارکرد تحریم‌ها خود به خود بی اثر می شود.


خطیب جمعه کهنوج ابراز کرد: موضوع دیگری که دولت انقلابی باید دنبال کند، ادامه روند غنی سازی اورانیوم و فعالیت های هسته ای است تا جایی که بتواند ایران را به نقطه بازدارندگی برساند.


وی ادامه داد: چرا که این موضوع می‌تواند زمین بازی را عوض کرده و ایران را به یک بازیگر قوی و قدرتمند در صنعت هسته‌ای تبدیل کند.


حجت الاسلام نجنو اظهار کرد: ما باید در مقابل دشمن با قدرت ظاهر شویم و همچون گذشته نباید ۸ سال معیشت و اقتصاد ملی ما را به برجامی که هیچ عائدی نداشت، گره بزنند.


امام جمعه کهنوج تاکید کرد: روند گذشته مذاکرات فشارهای اقتصادی شکننده ای را به بنیه اقتصادی مردم وارد کرده است تا جایی که قدرت خرید حتی آن دسته از افرادی که درآمد ثابتی داشتند بسیار پایین آمده است چه برسد به آن افرادی که هیچ درآمد ثابتی ندارند.


 وی ضمن توصیه به مسئولین دولتی و نظارتی در شهرستان کهنوج، تصریح کرد: باید جلو این ولنگاری و رها شدن قیمت‌ها را در بازار بگیرید واقعا بحث گرانی در این شهر امان مردم را بریده است و معضل دیگر عدم کیفیت کالاها است.


حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: در شهرهای دیگر اگر میوه یا تره باری را گران می‌خرند لااقل کیفیت دارد اما اینجا نه تنها کیفیت ندارند بلکهوپایین ترین کیفیت را با گرانترین قیمت عرضه می‌کنند بارها خودم شاهد بودم که در یک مغازه تره باری که وارد می‌شویم با استرس و اضطراب افراد را می بینیم که آیا در هنگام کارت کشیدن موجودی دارد یا ندارد.


خطیب جمعه کهنوج عنوان کرد: اعلام می‌کنند یکسری میادینی را ایجاد کرده اند که از سوی دولت بوده که اجناس ارزان قیمت و تحت کنترل و نظارت مسئولان ایجاد شده است پس کجا هستند اگر هست آدرس آن را به مردم بدهید که آنجا خرید کنند اگر هم نیست که چرا پیگیری نمی شود که این موضوع در شهرستان راه اندازی شود.


وی با بیان این مطلب که در ایام سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم شهید بزرگ اقتدار ملی هستیم، افزود: درود می فرستیم به روح بلند و ملکوتی شهیدی که در خودکفایی این نظام در بحث ساخت و طراحی انواع موشک ها شبانه روز تلاش کرده و آرزوی نابودی اسرائیل را به واقعیت تبدیل کرد شهیدی که سرباز محض از ولایت بود و در راه آرمان‌های ولایت شبانه روز تلاش کرد.


حجت الاسلام نجنو اظهار کرد: این روزها شاهد تهدیدهای توخالی از جنس تهدید مقامات اسرائیل هستیم که در رسانه‌های غربی اعلام می‌کنند که اسرائیل با اختصاص بودجه یک و نیم میلیارد دلاری خودش را آماده حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران می کند و مرتب رزمایش برگزار می کند و شیوه های حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را تمرین می کند لازم است که به همه آنهایی که حرف ها و تهدیدات را هر از گاهی بر زبان‌های خودشان جاری می‌کنند، گفت که به فرموده رهبری، همه اینها لاف در غربت است.


امام جمعه کهنوج ادامه داد: آنها جرات این کار را ندارند و خودشان هم می‌دانند که اگر غلطی از آنها سر بزند فرزندان این ملت چنان پاسخی کوبنده به آنها بدهند که نه‌تنها بازگشتی برای بمب افکن های آنها نخواهد بود و اگر بخواهند از میانه راه برگردند دیگر جایی برای نشستن آنها نخواهد بود.


وی در خاتمه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت و فرزندان ولایت چنان درسی به همه آنها بدهد که آیندگان آنها از شنیدن تاریخ نابودی اجدادشان لرزه به اندام شان بیفتد دست برداری از شیطنت گفتیم بارها باز هم می‌گویم همان ۲۵ سالی که به شما مهلت داده است.

کد خبر 1115296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha