منطقه دیگر جایی برای نظام استکبار نیست

علیزاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: عملیات سپاه در مقابل آمریکا در خلیج فارس نشان داد منطقه دیگر جایی برای نظام استکبار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «نظرعلی علیزاده» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز (جمعه، 21 آبان)  نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی( رحمه الله) این شهرستان با تحلیل برخورد سپاه پاسداران با سرقت نفت ایران توسط آمریکا گفت: صلابت تکاوران نیروی دریایی به گونه ای بود نیروهای آمریکایی توان مقابله نداشته و مجبور به ترک منطقه شدند.

 

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برکات این عملیات اظهار داشت: ابهت آمریکا به عنوان یک ابر قدرت در برابر اراده رزمندگان نیروی دریایی فرو ریخت.

 

وی با بیان اینکه آمریکا به اشتباه فکر می کرد حاکم دنیاست، خاطرنشان کرد: در این تقابل نظامی، عزم ایران در مقابله با استکبار نشان داده شد.

 

علیزاده اذعان داشت: عملیات بازپس گیری نفت ایران، نشان اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه بود.

 

وی یادآور شد: مانور پیامبر اعظم ارتش در سواحل خلیج فارس هم مکمل و پیوست اراده رزمندگان سپاه بود.

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد: این عملیات نشان داد که منطقه دیگر جایی برای نظام استکبار نیست و کشورهای استکباری باید آرام آرام منطقه را ترک کنند.

 

وی گفت: توان مقابله اراده ضد استکباری در منطقه وجود ندارد و اگر آمریکایی ها دست از پا خطا می کردند خلیج فارس جهنم نیروهای آمریکایی می شد.

 

این فعال سیاسی افزود: کسانی که در کشور ما امید به غرب داشتند تا با این نگاه پشت میز مذاکره بنشینند بدانند که استکبار  تنها زبان زور را می فهمد.

 

علیزاده اظهار داشت: نرمش و مذاکره، سازش و تعامل در برابر استکبار جواب نمی دهد، مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی در برابر استکبار است.

کد خبر 1115331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha