باید کاری کنیم که امید مردم به سوی آینده روز به روز افزایش پیدا کند

استاندار تهران گفت: با همت و تلاش مسئولان باید کاری کنیم که امید مردم را روز به روز افزایش دهیم و این سرمایه اجتماعی خواهد بود،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،محسن منصوری استاندار تهران ظهر امروز در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری پیشوا طی سخنانی گفت: اینکه روز جمعه را برای تکریم و معارفه انتخاب کردیم به این جهت است که در دولت اسلامی، تعطیل و غیر تعطیل وجود ندارد و مشی دولت جدید این گونه است و اعلام کنیم جمعه تعطیل نیست.

استاندار تهران افزود: دلیل اینکه اولین شهرستان، پیشوا را انتخاب کردیم این است که اینجا مرکز تحول انقلاب و قیام ۱۵ خرداد و خاستگاه انقلاب است و انتخاب نماز جمعه برای برگزاری آئین تکریم و معارفه به این دلیل است که معتقدیم بهترین مکان نماز جمعه است زیرا که در بین مردم هستیم و اینکه حرم امامزاده جعفر (ع) را انتخاب کردیم، به این دلیل است که هر چه داریم از ائمه معصومین و اولاد پاک این بزرگواران است.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریت‌ها و جابجایی‌ها به واسطه تغییر دولت‌ها و رویکردها طبیعی است، گفت: فرماندار جدید به واسطه شاخص‌ها و مؤلفه‌های مختلفی انتخاب شده است، بنده در مدیریت، کوچک‌ترین تعارفی با کسی ندارم و رفاقت‌ها را در مدیریت، حتماً کنار می‌گذارم و شاخص‌وار عمل می‌کنم.

استاندار تهران افزود: یکی از این شاخص‌ها که سعی می‌کنیم به آن متعهد باشیم، بومی بودن است، ما معتقد به بومی‌گزینی هستیم، مگر اینکه به هر دلیلی به گزینه بومی نرسیم و تحلیل بر این باشد که گزینه بومی شاید موفق نباشد، آقای تاجیک نوری از جوان‌های انقلاب است و مأموریت مهم تحقق گام دوم را بر عهده دارند؛ مدیر باسابقه و توانمند در استان تهران بوده و موجب تقویت سرمایه اجتماعی نظام شده‌اند؛ خوش سابقه و متعهد هستند و امیدارم موجب تقویت جریان انقلاب در سطح شهرستان شود.

استاندار تهران با اظهار امیدواری به حل مشکلات مردم در آینده بسیار نزدیک اظهار داشت: با همت و تلاش مسئولان باید کاری کنیم که امید مردم را روز به روز افزایش دهیم و این سرمایه اجتماعی خواهد بود، جنس محرومیت در شهرستان های استان تهران به بقیه جاها فرق دارد و باید با برنامه ریزی مناسب این محرومیت ها را کاهش دهیم.

منصوری گفت: نسبت به سه شهرستان پیشوا، ورامین و قرچک به دلیل تعصب، سابقه و در جریان بودن جزئیات، نگاه ویژه ای داشته و کار فرمانداران را در این سه شهرستان بسیار سخت می‌دانم و خودم جزئیات این شهرستان‌ها را شخصاً پیگیری می‌کنم.

وی افزود: ما نیاز به یک مدیریت جهادی و انقلابی داریم، مدیریت در صحنه، مدیریت در میدان، مدیریت مبتنی بر ظرفیت‌های مردم، در سیاست، مسائل اجتماعی، اقتصاد و … همین طور است.

منصوری گفت: از فرماندار جدید انتظار جوان‌گرایی داریم با رعایت استخدام و بکارگیری ظرفیت‌های عمومی دارم، بنده ریسک جوان گرایی را می‌پذیرم و مطمئن هستیم اگر به آنان اعتماد کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

کد خبر 1115363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha