مردم شهیدپرور هندیجان میزبان خوبی برای شهدای گمنام هستند

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به شناسایی یکی از شهدای والامقام گمنام مدفون در هندیجان گفت: مردم نجیب و شهیدپرور هندیجان میزبانان خوبی برای شهدای گمنام بوده و هستند و همواره آنها را مورد توجه و زیارت قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید عبدالحمید حسینی» امروز (جمعه ۲۱ آبان) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هندیجان، با اشاره به شناسایی یکی از شهدای والامقام گمنام مدفون در هندیجان اظهار کرد: این هفته خبر مسرت‌بخش و خوشحال‌کننده‌ای به ما رسید و آن خبر این بود که یکی از شهدای گمنام مدفون در هندیجان شناسایی شده و این هفته میزبان پدر و مادر این شهید والامقام به نام شهید حسین حاجی‌زادگان بیگدلی در هندیجان خواهیم بود.

 

امام جمعه شهرستان هندیجان افزود: طی تماس تلفنی که با خانواده این شهید در آران و بیدگل داشتم ضمن عرض تبریک و چشم‌روشنی بر این موضوع تاکید کردم که مردم نجیب و شهیدپرور هندیجان میزبانان خوبی برای شهدای گمنام بوده و هستند و این شهدا را در بهترین نقطه شهر دفن کرده‌اند و همواره آنها را مورد توجه و زیارت قرار می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه محل دفن این شهدا مانند یک نگین زیبا در شهر هندیجان است و باعث خیر و رحمت برای شهر هستند، از خادمان شهدای گمنام که در طی این سال‌ها خود را وقف خدمت به این شهدا کرده‌اند، صمیمانه تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام حسینی در پایان تصریح کرد: ما خیرات و برکات زیادی از این شهدا دیده‌ایم و زمینی که شهید در آن دفن می‌شود پاک و طیب و با برکت است؛ همانطور که در متون دینی داریم «طبتم و طابت الارض التی فیها دفنتم».

 

کد خبر 1115374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha