بازدید استاندار مازندران از منطقه سیل زده ازارک چالوس         /قطعه چهار آزادراه تهران شمال  تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی می‌شود

رسول حسینی از بازدید میدانی استاندار مازندران از منطقه سیل زده ازارک چالوس خبر داد و گفت: اداره راهداری باید تلاش کند تا غروب فردا مسیر بازگشایی شود.

«رسول حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری،‌ اظهار کرد: بر اثر بارش شدیدی باران شاهد رانش زمین و سیل در جاده قدیم چالوس و قطعه چهار آزاد راه تهران شمال بوده ایم که از همان ساعت اولیه بروز حادثه نیروهای راهداری در محل حادثه حاضر شدند.

 

 

فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: روند پاکسازی جاده در حال انجام است که در ۴۸ ساعت آینده شاهد بازگشایی  این مسیر خواهیم بود اما از آنجایی که رانش اصلی در جاده قدیم بوده قطعا پاکسازی کامل و بازگشایی آن مسیر کمی طول می کشد.
 

 

وی افزود:جهت تردد برای بومیان منطقه که تنها راه دسترسی آنها به شهرستان چالوس از این مسیر بوده است یک لاین به صورت موقتی برای آنها بازگشایی شده است که تردد در آن انجام می‌شود و نیروهای پلیس راه و راهداری در منطقه مستقر هستند.
 

 

حسینی از بازدید میدانی استاندار مازندران از منطقه سیل زده ازارک چالوس خبر داد و گفت: اداره راهداری باید تلاش کند تا غروب فردا مسیر بازگشایی شود.

 

وی اظهار کرد: استاندار مازندران در این بازدید به مدیرکل راهداری و مدیران آزاد راه گفته است از همین امشب پیمانکاران در منطقه مستقر و عملیات پاکسازی و بازگشایی مسیر سرعت گیرد.

                                                                                                       

 

 

 

کد خبر 1115386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha