ثبت رکورد جدید واکسیناسیون کرونا در شهرستان زاهدان

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: با استقبال مردم، تاکنون ۸۸ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال نوبت اول واکسن کرونا و ۷۴ درصد آنان هر دو نوبت واکسن مذکور را دریافت نموده اند.

جلیل نجاتی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: با  استقبال مردم، تاکنون ۸۸ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال نوبت اول واکسن کرونا و ۷۴ درصد آنان هر دو نوبت واکسن مذکور را دریافت گه امیدواریم این اتفاق مثبت در کاهش ابتلاء و به ویژه میزان بستری در مراکز درمانی و مرگ و میر موثر باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی، همکاری و مشارکت بیشتر مردم برای پوشش کامل جمعیت، نقش مهمی در رسیدن به هدف ایمن سازی جامعه در برابر بیماری کرونا دارد.

مسئول مرکز واکسیناسیون ولایت زاهدان نیز با بیان اینکه این مرکز در تمام روزهای هفته دایر و مشغول ارائه خدمت به هموطنان است گفت: زمان فعالیت مرکز واکسیناسیون ولایت صبح ها از ساعت 08:00 الی 12:00 و عصر از ساعت 14:00 الی 18:00 است و در روزهای جمعه و تعطیل نیز این مرکز از ساعت 8:00 الی 12:00 صبح مشغول ارائه خدمت می باشد.

محمد نوری با بیان اینکه در این مرکز واکسیناسیون کرونا روند مطلوبی دارد و به طور متوسط روزانه 3000 نفر از شهروندان واکسینه می شوند گفت: تاکنون بیش از ۱۶۵ هزار دوز واکسن در مرکز ولایت تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه محدودیتی درخصوص واکسن کرونا نداریم گفت: در حال حاضر در این مرکز واکسن های داخلی برکت و پاستوکووک و واکسن های خارجی (وارداتی) سینوفارم، آسترازنکا و اسپوتنیک موجود و افراد می توانند واکسن دلخواه خودشان را انتخاب کنند.

نوری افزود: برای دانش آموزان واکسن سینوفارم و پاستو کووک در نظر گرفته شده است، والدین نگران واکسیناسیون فرزند خود نباشند و هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون فرزند خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1115428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha