پیش بینی اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومانی برای اشتغالزایی مددجویان زنجان در سال جاری

صفری گفت: سال گذشته ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۴۵۰۰ شغل برای مددجویان اختصای یافت و برای امسال نیز اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومانی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: گفتمان اصلی کمیته امداد توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات برای خانواده ها است.

 

هدایت صفری افزود: اعتقاد داریم با احصاء توانمندی‌ها واستعدادهای خانواده ها وارائه آموزش‌ها و مهارت‌های فنی وحرفه ای زمینه اشتغال و توانمندی خانواده ها فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب به 4500 شغل با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان ایجاد شده است، افزود: اعتبار لازم برای اشتغال‌زایی در سال جاری به 207 میلیارد تومان افزایش یافته که امیدواریم با برنامه ریزی درست و شناسایی مستعدین اشتغال تا پایان سال اعتبارات لازم جذب و اشتغال خانواده های تحت حمایت فراهم شود.

 

این مسئول به استفاده از ظرفیت های مراکز نیکوکاری وایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و استفاده از ظرفیت راهبران شغلی در توانمندسازی خانواده های تحت حمایت تاکید کرد.

 

صفری به مشارکت خوب مردم استان زنجان در دستگیری از نیازمندان ومحرومین اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی زیاد وبیماری منحوس کرونا، خوشبختانه میزان مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان  افزایش قابل ملاحظه ای داشته است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، تامین مسکن نیازمندان را یکی دیگر از خدمات شاخص کمیته امداد عنوان کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری بین بسیج سازندگی و سایر دستگاه‌های اجرایی و کمک خیران و نیکوکاران در تلاش هستیم تا نیاز مسکن افراد تحت حمایت فاقد مسکن به ویژه خانواده های ایتام را حل کنیم.

کد خبر 1115476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha