تشدید طرح شهید سلیمانی در شهرستان اندیمشک

کریم‌پور از تشدید طرح شهید سلیمانی در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: بسیجیان با استفاده از ظرفیت یگان موتوری و یگان خودرویی در مناطقی که واکسیناسیون کمتر مورد استقبال قرار گرفته، حضور پیدا خواهند کرد تا به تشویق و ترغیب مردم جهت تزریق واکسن بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» صبح امروز (شنبه ۲۲ آبان) در جمع خبرنگاران، از تشدید طرح شهید سلیمانی در شهرستان اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای گام‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی توسط مجموعه بسیج با همکاری نیروهای شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر، شورای اداری و مجموعه فرمانداری در حال اجرا است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اينکه این شهرستان در طرح شهید سلیمانی به عنوان پایلوت معرفی شده است افزود: بسیجیان با استفاده از ظرفیت یگان موتوری و یگان خودرویی، در مناطقی که واکسیناسیون کمتر مورد استقبال قرار گرفته، حضور پیدا خواهند کرد تا با به اجرای طرح‌های نظارتی از جمله تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن و توزیع اقلام حمایتی بپردازند.

 

وی تصریح کرد: امروز ۱۵ تیم موتوری و چهار تیم خودرویی در کنار نیروهای هلال‌احمر و بهداشت و درمان در منطقه کوی قائم حضور پیدا می‌کنند.

 

«فریدون کاظمی» نیز عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف گام پنجم طرح شهید سلیمانی، کمک به انجام واکسیناسیون عمومی و حداکثری است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، با استفاده از تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک با همکاری مجموعه بسیج، هلال‌احمر و همکاران مرکز بهداشت در منطقه کوی قائم مستقر شده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه میانگین واکسیناسیون عمومی در شهرستان اندیمشک بیش از ۸۰ درصد است یاد آور شد: در برخی از مناطق روستایی و شهری، پوشش واکسیناسیون از میانگین شهرستان کمتر است که با اجرای طرح شهید سلیمانی، پوشش واکسیناسیون در این مناطق افزایش پیدا می‌کند.

 

کد خبر 1115526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha