تولید ثروت با پرورش افکار خلاق میسر است

عاملی گفت: با هدف تولید ثروت مادی و معنوی از افکار و سرمایه های انسانی خلاق حمایت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، «سید حامد عاملی» در بازدید از محل رویداد تولید محتوای دیجیتال مربوط به پارک علم و فناوری در اردبیل، گفت: صنایع فرهنگی نقش اساسی و تاثیر گذار در حوزه های اجتماعی و فرهنگی دارد که امتداد آن منجر به توسعه بخش اقتصادی و تولید ثروت مادی نیز می شود.

 

استاندار اردبیل با بیان اینکه صنایع فرهنگی امروز در دنیا سبب ایجاد جریان های فرهنگی و فکری می شود، بیان کرد: استفاده از سرمایه های انسانی و فکری و پرورش خلاقیت در مرحله اول نقش مهمی در تولید ثروت دارد و در کنار آن فناوری نیز به این تولید کمک می کند.

 

وی به استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری در کشور تاکید کرد و افزود: حوزه فرهنگی در کشور ما توانمند است و کارهای بسیار ارزشمندی را ارائه می کنند و شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری نیز در تولید انیمیشن کارهای خوبی انجام داده که نیازمند حمایت هستند.

 

عاملی اظهار داشت: برای گسترش صنایع فرهنگی باید زمینه بروز و ظهور ایده و فکرهای خلاق را ایجاد کرد و ما سعی می کنیم زیرساخت ها و تسهیلات مورد نیاز مجموعه های فعال در حوزه های فرهنگی و هنری تامین شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: حمایت از مجموعه های فعال در تولید آثار فرهنگی و هنری سبب اشتغالزایی می شود و نیز بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه با توسعه این بخش ها قابل حل است.

 

کد خبر 1115557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha