برگزاری کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در سنندج

مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان شهر سنندج از برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده برای بانوان عضو این کانون فرهنگی در سنندج خبر داد.

درخش علیمرادی مدیر کانون فرهنگی کنعان شهر سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این کانون فرهنگی به منظور توانمندسازی خانواده‌های محلات حاشیه شهر و عضو کانون فرهنگی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده با همکاری اساتید مجرب کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌های آموزشی بانوان عضو کانون فرهنگی هنری کنعان و محلات حاشیه شهر سنندج مشارکت کردند، افزود: این کارگاه‌ها با استقبال از سوی بانوان همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج همچنین به برگزاری دوره آموزشی اخلاق و اندیشه و نقش مشاوره در تعلیم و تربیت پرداخت و بیان کرد: سعی براین است تا با استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه شهر باشیم.

 

علیمرادی برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف به منظور ایجاد نگرشی دیگر به مقوله حجاب و برگزاری راههای پیشگیری از فساد اخلاقی و اجتماعی را از دیگر فعالیت‌های این کانون فرهنگی در سالجاری دانست.

 

 

وی اضافه کرد: راههای پیشگیری از فساد اخلاقی و اجتماعی، توجه به جایگاه سالمندان و چگونگی ارتباط با آنها، ایجاد صله رحم و نقش در حل معضلات خانوادگی، توجه به حقوق همسایه در اسلام و همچنین رازداری از دیدگاه اسلام و خیانت از منظرقرآن و سنت و.. از دیگر کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی این کانون فرهنگی هنری در سطح محلات حاشیه شهر سنندج بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج بیان کرد: دوره‌های آموزشی یاد شده درمنطقه منفصل شهری ننله، روستای قلیان، محله تقتقان، فرجه، مسجدحضرت حمزه، صدیقیه، امامزاده پیرمحمد، مدرسه ابتدایی استقلال برگزار شده است.

 

علیمرادی برگزاری  دوره‌های  آموزش قرآن از پایه تا مربیگری و برگزاری کلاس‌های آموزشی، فکری، پژوهشی، دف نوازی، طراحی و گرافیک و ویتراکاری و صنایع دستی برای نوجوانان و بچه‌های مسجدی را از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج در سالجاری برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1115560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha