۹۵ درصد از معلمان خراسان شمالی واکسینه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۵ درصد از معلمان این استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تلاش داریم تا زودتر شرایط برای آموزش حضوری فراهم شود.

«مهدی مودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: تاکنون ۹۲ هزار نفر از دانش آموزان استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت قرار دارد از این رو واکسینه شدن تمامی فرهنگیان ضروری است.

 

وی با تاکید بر اینکه واکسینه شدن معلمان و دانش آموزان در آموزش حضوری با کیفیت نقش مهمی دارد، گفت: اولویت اصلی ما حضوری کردن آموزش است، امید می رود با آموزش حضوری مشکلات و عقب ماندگی ها در زمینه آموزش جبران شود.

 

مودی گفت: رویکرد آموزش و پرورش تحقق آموزش حضوری به صورت تدریجی است و در این زمینه واکسیناسیون علیه کرونا دغدغه ها را کاهش می دهد.

 

وی با اشاره به افزایش 6 هزار نفری دانش آموزان استان گفت: سال گذشته شمار دانش آموزان استان ۱۸۰ هزار نفر بود اما هم اکنون این رقم به ۱۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز رسیده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: شمار مدارس هم از دوهزار و ۱۲ باب آموزشگاه  به دو هزار و ۱۲۲ آموزشگاه افزایش یافته است.

 

 

کد خبر 1115563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha