برگزاری مسابقات فوتبال در محلات حاشیه نشین شهرستان سنندج

برگزاری مسابقات فوتبال در محلات حاشیه نشین شهرستان سنندج با مشارکت تیم‌های فوتبال کانون‌های فرهنگی مساجد سنندج انجام شد.

سامان ساعدی کارشناس اجتماعی دفتر تسهیلگری یکی از محلات حاشیه شهر سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با توجە بە کمبود فضاهای ورزشی و همچنین کمبود نشاط اجتماعی در داخل محلات هدف و همچنین فقدان آموزش در زمینە ورزش های گروهی و فردی و نحوە برگزاری و نکات پرورشی آن، دفتر تسهیلگری غفور و حاجی آباد با مشارکت کانون‌های فرهنگی محلات حاشیه شهر، اقدام بە برگزاری مسابقە فوتبال در میان محلات هدف کرد.

 

وی افزود: این مسابقات ورزشی در قالب 12 تیم و در سە گروە (نوجوانان و جوانان با هم و کودکان) به مدت 6 روز برگزار شد.

 

ساعدی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های محلات غفور و حاجی‌آباد، تیم‌هایی هم از محلات عباس آباد، ننڵە و کانی کوزلە شرکت کردند و در آخر تیم لاوان سنە غفور جایگاە قهرمانی و تیم کانون فرهنگی هنری چهاریار نبی کانی کوزڵە نیز عنوان نایب قهرمانی و همچنین تیم فوتبالیست‌ها حاجی آباد جایگاه اول را بە دست آوردند.

 

کارشناس اجتماعی دفتر تسهیلگری غفور و حاجی‌آباد شهر سنندج، به اهداف برگزاری این مسابقات ورزشی پرداخت و اعلام کرد: تٲمین سلامتی و بهداشت فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان، ایجاد فضایی پرورشی و اخلاقی برای پرورش روان و شخصیت از اهداف برگزاری این مسابقات ورزشی بود.

 

وی اضافه کرد: ایجاد و حس کار گروهی و فردی و بە وجود آورد فضایی برای رقابت سالم و همچنین رشد و پرورش انگیزەهای فردی و اجتماعی مثبت و حس مسئولیت‌پذیری و همگام کردن افکار و عقاید با هم تیمی‌ها و گروە از  دیگر اهداف برگزاری این مسابقات ورزشی بود.

کد خبر 1115571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha