تجلیل امام جمعه تالش از فرمانده تیپ نیروی ویژه تکاوران نیروی دریایی سپاه

حجت‌الاسلام نورزاد از فرمانده تیپ نیروی ویژه تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در خنثی کردن دزدی نفتی آمریکا در دریای عمان نقش تاثیرگذاری داشت با اهدای لوح و جوایزی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «مجتبی نورزاد: امام جمعه تالش طی آیینی از دریادار دوم پاسدار صادق عمویی فرمانده تیپ نیروی ویژه تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

 

«حجت‌الاسلام مجتبی نورزاد» در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی تکاوران نیروی دریای سپاه و سایر نیروهای نظامی در حفاظت از مرزها و کیان کشور، اظهارکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتمندترین نیروی نظامی مردمی جهان است که با اتخاذ روحیه انقلابی و جهادی در حال فتح قله‌های معنویت، اقتدار و بازدارندگی است.

 

امام جمعه تالش مسئولیت در سپاه را یک بار سنگین و در عین حال مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: سپاه پاسداران که اقتدار خود را از مردم گرفته است، نقش بازدارنده‌ای در برابر شیطنت‌ها و توطئه‌‎های دشمنان دارد.

 

حجت‌الاسلام نورزاد با بیان‌اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدرت نظام و بازوی توانمند ولایت است، گفت: امروز سپاه مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و حامی مستضعفان و خار چشم دشمنان است و دشمنان این نظام و مردم بطور قطع از این نهاد مردمی هراس دارند.

 

در پایان این آیین امام جمعه تالش با اهدای لوح و جوایزی از زحمات دریادار دوم پاسدار صادق عمویی فرمانده تیپ نیروی ویژه تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل و قدردانی کرد.

 

به گزارش شبستان، تکاوران ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۲ آبان سال جاری یک عملیات دریایی موفق توانستند، اقدام نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا در سرقت نفت جمهوری‌ اسلامی را تلافی کرده و کشتی که محموله بنزین سرقت شده ایران با آن حمل شده بود را مصادره و وارد آب‌های کشور کنند.

 

فرمانده تکاوران ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریادار دوم پاسدار صادق عمویی است، وی اهل خطبه‌سرا شهرستان تالش استان گیلان است. سردار «صادق عمویی» سوابق درخشان ایثار، جانبازی و خستگی‌ناپذیری در میدان‌های گوناگون از جمله در کسوت مستشار نظامی در مقابله با داعش در سوریه دارد.

 

کد خبر 1115572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha