راهیابی ۵ اثر نمایشی به سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام

هئیت بازبینی آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان‌ایلام پس از بررسی آثار ارسالی، در نهایت ۵‌ اثر را جهت شرکت در سی و چهارمین جشنواره استان تئاتر ایلام به دبیرخانه این جشنواره معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام، اظهار کرد: آثار پذیرفته شده جهت شرکت در سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام با ارزیابی های نهایی توسط  هیئت بازبینی متشکل سه تن از اساتید و هنرمندان برجسته تئاتر ایلام، معرفی شدند.

 

« سعید خیرالهی» یادآور شد: هیئت بازبینی در روزهای سه شنبه ۱۸ و چهارشنبه ۱۹آبان ماه  سال جاری آثار متقاضی حضور در جشنواره استانی تئاتر مورد بازبینی قرار دادند و در نهایت ۵ اثر به جهت شرکت در این دوره از جشنواره معرفی شدند.

 

وی بیان کرد:  هئیت بازبینی، نمایش های «بهشت حکیم الله» به نویسندگی  خسرو امیری و  کارگردانی مرجان قاسمی  از شهرستان دهلران، «محکوم به رفتن» به  نویسندگی و کارگردانی امیر عباس زاده  از شهرستان ایلام،«فعل» به نویسندگی محمد رضایی راد و کارگردانی حمید رضا ارجمندی  از شهرستان ایلام  را شایسته حضور در جشنواره دانست.

 

خیرالهی گفت: همچنین «نمایش مکافات» اقتباسی از سوتفاهم آلبر کامو به نویسندگی و کارگردانی عبدالله عظیم پور  از شهرستان ایلام  و نمایش «مده آ مینا» اقتباسی از نمایش مده آ از ارویپیدبه نویسندگی و  کارگردانی علی اصغر پور قهرمان از شهرستان ایلام از سوی هیئت بازبینی برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر ایلام معرفی شدند.

 

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام با بیان اینکه هیئت بازبینی آثار متشکل از آقایان حشمت الله آقایی، مالک آبسالان و محمد محمدیان شمالی بوده است، ابراز کرد: بر اساس اعلام هیئت بازبین، این آثار واجد اصلاحیه هستند که توسط دبیر جشنواره به اطلاع کارگردانان پذیرفته شده، خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام در تاریخ ۲۶الی۲۸آبان ۱۴۰۰ برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس موافقت دبیر جشنواره به هر هشت گروهی که متقاضی شرکت در جشنواره بودند به پاس حضور و زحماتشان، کمک هزینه تعلق می گیرد.

 

کد خبر 1115604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha