راهبرد اصلی مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار اخراج آمریکا از منطقه است

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه آمریکا خوی اسکتباری دارد گفت: راهبرد اصلی مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار، اخراج آمریکا از منطقه است و تاکنون این موضوع در افغانستان محقق شده است.

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با بیان اینکه راهبرد اصلی مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار، اخراج آمریکا از غرب آسیا است اظهار کرد: خروج آمریکا در بعضی از کشورهای غرب آسیا از جمله افغانسان محقق شده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

امام جمعه دزفول طبق این ارزیابی، ایران تلاش نفود آمریکا در منطقه را از بین می‌برد، از جمعیت شیعه دنیا حمایت می‌کند، نفوذ خود در منطقه را تحکیم و گسترش می‌دهد، فشار بین المللی را نسبت به مرکزیت خود منحرف می‌کند و  تهدیدات علیه ثبات خود را به حداقل می‌رساند.

 

وی تأکید کرد: ما به صراحت اعلام کرده‌ایم اگر آمریکا و هر کشوری که پایگاه آمریکا در آن مستقر باشد دست از پا خطا کند، از انتقام تلافی جویانه ایران در امان نخواهد بود.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه تا قوی نباشیم از فتنه و زیاده خواهی دشمن و استکبار جهانی مصون نخواهیم بود اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد همه تحت نفوذش باشند و این ماهیت استکبار است که باید در مقابلش ایستاد.

 

وی در پایان همچنین تصریح کرد: عربستان نیز به این نتیجه رسیده که به آمریکا نمی‌تواند تکیه کرد و باید با همسایه‌ها رابطه درستی برقرار کند که در این راستا مذاکراتی با ایران انجام داده است.

 

کد خبر 1115651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha