پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به هنرمندان زنجانی

به گفته کامیار، ۲۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به ۸۶۶ پرونده با ۱۲۱۴ نفر اشتغالزایی در حمایت از هنرمندان آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تسهیلات حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: این حمایت ها در سه حوزه مشاغل خانگی، سامانه تحفه و تسهیلات کرونایی پرداخت شد.

 

مجید کامیار ادامه داد: برای این منظور در استان زنجان به 866 پرونده با اشتغالزایی 1214 نفر مبلغ 26 میلیارد و 929 میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافت.

 

وی ادامه داد: 16 میلیارد و 950 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی، 525 میلیون تومان تسهیلات از طریق سامانه تحفه و 9 میلیارد و 979 میلون تومان تسهیلات کرونایی به هنرمندان زنجانی پرداخت شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اعتبارات عمرانی این مجموعه اشاره کرد و گفت: سال گذشته بر خلاف سنوات قبل توانستیم اعتبارات خود را افزایش دهیم تا تمام اماکن فرهنگی در تعمبرات سهیم شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ابلاغی و استانی سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان بود، گفت: از این مبلغ یک میلیارد و 162 میلیون و 300 هزار تومان برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان هزینه شده است.

 

به گفته کامیار، اصلاح کانل پلاتوهای تئاتر، برق و روشنایی، تعویض درب ها و پنجره ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، بازسازی سرویس های بهداشتی و رنگ آمیزی از تعمیرات انجام شده در فرهنگسرای امام زنجان است، همچنین در هنرستان هنرهای زیبا نیز 207 میلیون و 500 هزار صرف تعمیر و تجهیز شد.

 

کد خبر 1115666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha