سینمای مستند و تجربی در استان زنجان تقویت می شود

قاسمی ضمن تاکید بر تقویت سینمای مستند و تجربی در استان زنجان از برگزاری کارگاه آموزشی با همکاری انجمن سینمای جوان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در این معاونت اشاره کرد و گفت: در تمام حوزه های هنری یک جشنواره در سطح استانی برگزار می کنیم.

 

ابراهیم قاسمی با بیان اینکه یکی از اهداف ما برگزاری جشنواره های شاخص ملی به میزبانی زنجان است، گفت: در این راستا برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به صورت تصویر برداری که در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده در دستور کار است.

 

وی از برگزاری بیستمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: سال گذشته این آزمون به صورت الکترونیکی اجرا شد و پیش بینی می شود امسال نیز این دوره را به صورت مجازی برگزار کنیم.

 

قاسمی با اشاره به شرکت 1600 نفر در دوره گذشته این آزمون افزود: گواهینامه ای که به قرآن آموزان شرکت کننده در این دوره ها اعطا می شود از اعتبار خوبی برخوردار است.

 

وی به سینمای مستند و تجربی و برگزاری دوره های آموزشی در این راستا اشاره کرد و گفت: به همین منظور امسال کارگاه سه روز مجازی با حضور یکی از مستندسازان برجسته کشور برگزار شد.

کد خبر 1115695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha