فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در روستاهای دهگلان توسعه می‌یابد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: استقبال نوجوانان و جوانان از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در روستاهای دهگلان منجر به افزایش اینگونه فعالیت‌‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده‌راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با همکاری این اداره و سایر تشکل‌های قرآنی و فرهنگی زیر مجموعه، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در روستاهای دهگلان توسعه داده خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت این اداره در تمام نقاط شهرستان خواهد بود، افزود: نیاز جوانان و خانواده‌های شهرستان دهگلان، می‌طلبد که بیش از پیش فعالیت‌ها، کلاس‌ها و سایر برنامه‌های قرآنی و فرهنگی خود را نیز در سطح روستاها توسعه و تعمیق ببخشیم.

 

 

حجت‌الاسلام مولازاده خاطرنشان کرد: حضور در روستاها، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تجلیل از نخبگان، امامان جمعه، ورزشکاران، برگزاری جشنواره و اردو از جمله سایر فعالیت‌های این اداره در سطح دهگلان و روستاهای این شهرستان است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در سطح روستاها از اهداف این اداره است و سعی براین است تا بیشتر فعالیت‌ها با استفاده از فضای مساجد و حضور جوانان و نوجوانان باشد.

 

 

حجت‌الاسلام مولازاده تصریح کرد: پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار خوبی در سطح روستاهای این شهرستان وجود دارد که با همّت این اداره و تلاش تشکل‌های زیر مجموعه إن‌شاءالله بتوانیم گام‌های خوبی در این راستا برداریم.

کد خبر 1115697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha