آیین رونمایی از کتاب «داعشی و عاشقی » در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود

آیین رونمایی از کتاب «داعشی و عاشقی » با حضور مجید ملامحمدی به همت کتابخانه دکتر طوبی کرمانی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.


 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت؛ آیین رونمایی از کتاب« داعشی و عاشقی » از انتشارات آستان قدس رضوی"به نشر" با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به همت کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار میشود.

 

در این نشست کتاب"داعشی و عاشقی" با حضور مجید ملامحمدی نویسنده کتاب و محمد علی صمدی کارشناس برنامه وجمعی از علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی و نقد و بررسی خواهد شد .

مجید ملامحمدی دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات فارسی است و در دوران فعالیت ادبی خود تا کنون بیش از پنجاه کتاب در زمینه های داستان و شعر، تحقیق وچاپ و منتشر کرده است.

از جمله آثار ایشان می توان به قصه های مهربانی، پله پله تا خدا، آهوی غمگین، داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع)، آن سواران سیاه‌پوش، داستان یک مرد و ... اشاره کرد.

در حاشیه این نشست، نمایشگاهی از کتاب مورد نظر با 50 درصد تخفیف برای فروش در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

آیین رونمایی از کتاب «داعشی و عاشقی » روز دو‌شنبه 24 آبانماه ساعت 16 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه نمایند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77691583 تماس بگیرند.

کد خبر 1115706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha