نمایشگاه کتاب و آثار هنری  ویژه نوجوانان مسجدی در بجنورد دایر شد

نمایشگاه کتاب و آثار هنری ویژه نوجوانان مسجدی به همت کانون فرهنگی و هنری مسجد بقیه الله (عج) شهرک فرهنگیان بجنورد در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «فاطمه صائمیان» مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد بقیه الله (عج) شهرک فرهنگیان بجنورد گفت: این نمایشگاه بخشی از جشنواره کتابخوانی «من هم کتاب می خوانم» است که فراخوان ویژه دانش آموزان دو مقطع ابتدایی و متوسطه  همزمان با روز دانش آموز منتشر و اطلاع رسانی شد.

 

وی، اضافه کرد: هم اکنون آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره همراه با تازه ترین کتاب های منتشر شده ویژه نوجوانان در محل حسینیه مسجد به نمایش گذاشته شده است.

 

وی علاوه بر نمایش آثار هنری دریافت شده، میز امانت کتاب و فروش کتاب با تخفیف برای بازدیدکنندگان را به برنامه ها و بخش های این نمایشگاه اضافه کرد.

 

صائمیان، مدت زمان برگزاری نمایشگاه را تا 23 آبان ماه جاری و ساعت بازدید را 10 الی 17 عصر اعلام کرد و گفت: پس از آن آثار هنری رسیده در بخش های نقاشی از کتاب، خلاصه نویسی نمایشنامه نویسی، کتاب داستان من، فایل های صوتی و پادکست خوانش کتاب، روزنامه دیواری و نیز کاردستی، گلدوزی، گلیم بافی، کار با چوب یا پارچه با موضوع کتاب، برای انتخاب برترین ها داوری می شود.

 

وی اعلام کرد: برگزیدگان پس از اعلام داوران در هفته کتاب معرفی و تقدیر می شوند.

 

 

 

کد خبر 1115722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha