کم‌آبی از مهمترین عوامل نرخ بالای بیکاری چهارمحال و بختیاری است

حجت‌الاسلام نکونام به مشکلات حوزه آب این استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین عوامل بالا بودن نرخ بیکاری در این استان کمبود آب است که تخصیصی برای ایجاد اشتغال و فعالیت اقتصادی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (شنبه ۲۲ آبان) در دیدار با وزیر نیرو که در محل دفتر امام جمعه شهرکرد با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس این استان برگزار شد، اظهار داشت: کمبود آب شرب در برخی روستاها مشهود است و برای تعداد زیادی از روستا با تانکر آبرسانی می‌شود و در شهرها از جمله بروجن آب در برخی ساعات قطع است و افت فشار آب وجود دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، طرح بن به بروجن را از مهمترین طرح‌های این استان برشمرد و گفت: با وجود اینکه هزینه زیادی برای این طرح انجام شده و دولت‌ها وعده اجرا و تکمیل آن را داده‌اند اما هنوز نیمه‌تمام مانده است.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه نباید مساله آب به سطح جامعه و مردم کشیه شود، افزود: مساله آب باید مدیریت درون استانی شود و با مدیریت صحیح و از جمله انتقال آب از دریا انتظارات مردم در این حوزه پاسخ داده شود.

 

حجت‌الاسلام نکونام، اجرای طرح انتقال آب بهشت آباد را فاجعه بزرگی دانست و گفت: به گفته کارشناسان این طرح، آبهای زیرزمینی را جذب و اراضی مسیر آن را خشک می کند و فاجعه زیست محیطی در بلندمدت ایجاد می کند از همین رو نباید اجازه نداد در این دولت چنین فاجعه‌ای رخ دهد.

 

وی با قدردانی از تلاش دولتمردان، اظهار داشت: این دولت روی مدار ایمان حرکت می کند و تلاش بر این است که بر مدار عدال امور را پیش ببرد و تبعیض‌ها را کاهش دهد و امید زیادی وجود دارد که در این مسیر موفق شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دولتمردان با حضور میدانی خود در مناطق مختلف نشان می‌دهد که به معنای واقعی به دنبال خادمی مردم هستند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه انتظار مردم از دولتمردان زیاد است، تصریح کرد: این دولت به سمت اصلاحات اقتصادی در حرکت است اما کارشکنی و موانع هم زیاد است که صبوری میخواهد و مردم باید همراهی و کمک کنند.

 

کد خبر 1115745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha