مراسم تشییع پیکر بانوی شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مراسم تشییع پیکر بانوی شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای تکریم و منزلت بانوی شهیده فاطمه اسدی برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

 

وی افزود: با توجه به اینکه پیکر این شهیده مظلوم بعد از 37سال تفحص شده و اولین زن شهدای تفحص است، در نوع خود حادثه‌ای منحصر به فرد بوده و به منظور تبیین ابعاد مظلومیت شهدای خونرنگ کردستان به ویژه این شهیده مظلوم و رسوایی عاملان این جنایت و حامیان منطقه‌ای آن برنامه‌های گسترده‌ای پیش بینی شده  است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده، مراسم استقبال از پیکر این شهیده در ورودی شهر سنندج در روز دوشنبه و مراسم وداع با ایشان طی دو روز مراسم در مسجد جامع سنندج ویژه بانوان در عصر روز دوشنبه و مراسم ویژه برادران دوشنبه شب در مهدیه بزرگ سنندج است.

 

 

حجت‌الاسلام سادات اعلام کرد: همچنین پیکر مطهر این شهیده بزرگوار با حضور با شکوه مردم و همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)صبح روز سه شنبه 25آبان ماه ساعت ۹:۳۰ از میدان آزادی سنندج به سمت امام زاده هاجره خاتون برای تدفین تشییع خواهد شد.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد. برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برگزاری نشست‌های حقوقی پیرامون پیگیری مجازات عاملان این جنایت شنیع و همچنین برگزاری برنامه‌های شب شعر و خاطره در هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

 

وی در پایان گفت: در مراسم تشییع که روز سه شنبه برگزار می‌شود سرکار خانم زینب سلیمانی فرزند شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همراه با دیگر چهره‌های استانی و کشوری سخنرانی خواهند کرد و از آحاد مردم ولایتمدار و قدرشناس استان دعوت می‌شود در این مراسم باشکوه شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

کد خبر 1115754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha