رونق کتابخانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه نقش موثری دارد

منوچهری گفت: رونق کتابخانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه نقش موثری دارد زیرا کتابخانه ها موجب رشد و توسعه فرزانگی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (شنبه 22 آبان) در آئین افتتاح کتابخانه عمومی «بهار نارنج» در شهر فاقد کتابخانه «امام شهر» گفت: شهرهای امام شهر و مبارک آباد قیروکارزین تا 2 سال قبل از شهرهای فاقد کتابخانه در استان فارس بودند که با پیگیری های مکرر شاهد به بهره برداری رسیدن کتابخانه عمومی در آنها هستیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس افزود: رونق کتابخانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه نقش موثری دارد زیرا کتابخانه ها موجب رشد و توسعه فرزانگی می شوند.

وی اضافه کرد: در افتتاح کتابخانه عمومی «بهار نارنج» خیران نیز مشارکت کرده اند و وجود خیران نعمتی برای توسعه کتابخانه های استان به شمار می رود.

«علی محمد کریمی»، فرماندار قیروکارزین نیز در این مراسم با تقدیر از خیران و بانیان خیر این پروژه گفت: برای پیمودن راه های ترقی باید به کتاب و کتابخوانی نگاه ویژه داشته باشیم‌.

«قاسم کاووسی»، شهردار امام‌ شهر نیز افتتاح کتابخانه را مهمترین اقدام شورا و شهرداری این شهر دانست و بیان کرد: افتتاح این کتابخانه خواست مردم بود و کتابخانه عمومی «بهار نارنج» به همت «رقیه نقوی»، خیر کتابخانه‌ یار به مجموعه کتابخانه های عمومی واگذار شد که این کتابخانه ۱۵۰ متری تجهیز و بهره برداری شده است.

کد خبر 1115765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha