لزوم تعریف پروژه‌ های صنعتی در مناطق کم برخوردار فارس

ایمانیه گفت: در برخی مناطق کم برخوردار فارس شاهد عدم وجود پروژه‌ صنعتی هستیم اما در کنار پروژه های نیمه تمام باید به تعریف پروژه های جدید در این مناطق نیز پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه 22 آبان) در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: توجه به تولید، اشتغال و سرمایه ‌گذاری از اولویت های اشاره به اینکه شعار دولت سیزدهم است و بهبود شرایط اقتصادی دررفع  سیاسی، اجتماعی نیز نقش بسزائی دارد.

استاندار فارس ادامه داد: استانداری فارس برای همکاری با «ایدرو» آمادگی کامل دارد و توسعه صنعت در فارس به ویژه در صنایع تبدیلی، نفت و گاز و انرژی، پزشکی و ... اهمیت ویژه‌ دارد و موتور محرک استان در مسیری تازه می شود.

وی اضافه کرد: وجود برخی قوانین، جذب سرمایه گذاران را کمرنگ می کند و نباید شاهد قوانین دست و پا گیر در حوزه سرمایه گذاری باشیم.

ایمانیه تاکید کرد: از معاون وزیر صمت خواستار همکاری وزارت نیرو برای تکمیل زیر ساخت های آب و برق و گاز به مناطق ویژه و شهرک های صنعتی فارس هستیم و توسعه صنعتی کشور و جذب سرمایه گذار با تامین زیرساخت ‌ها محقق می شود.

ایمانیه با اشاره به عدم وجود پروژه‌ صنعتی در برخی مناطق کم برخوردار فارس گفت: در کنار پروژه های نیمه تمام باید به تعریف پروژه های جدید در این مناطق نیز پرداخته شود.

کد خبر 1115775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha