رایزنی‌ مجمع نمایندگان گیلان برای سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های عمرانی

حجت الاسلام صفری ملک میان از رایزنی‌ مجمع نمایندگان گیلان برای سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های عمرانی در حضور استاندار خبر داد و گفت: تامین منابع مالی و اعتبار از اساسی‌ترین اولویت‌های پروژه‌های عمرانی گیلان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام « محمد صفری ملک میان» امروز (شنبه، 22 آبان) در تشریح جزئیات جلسه‌ای که در استانداری گیلان با حضور نمایندگان گیلان و استاندار برگزار شد اظهار داشت: موضوعات و مباحث کلان استان گیلان در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه قرار شده در دو جلسه مجزا موضوعات و مباحث مهم استان در حضور استاندار پیگیری شود عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی زیادی در سطح استان گیلان داریم که باید در موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

صفری ملک میان بررسی وضعیت فعلی پروژه‌های عمرانی گیلان، شناسایی مشکلات و موانعی پیش روی آن‌ها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مجمع نمایندگان گیلان با همکاری و مساعدت استاندار درصدد است زمینه تسریع در عملیات پروژه‌های عمرانی را فراهم کند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس راه‌آهن، آزادراه و سدهای چهارگانه را از جمله پروژه‌‌های در سطح ملی گیلان خواند و یادآور شد: تامین منابع مالی و اعتبار از اساسی‌ترین اولویت‌های این دست از پروژه‌ها محسوب می‌شود و نمایندگان گیلان هم بر آن تاکید دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم تامین اعتبار به موقع در روند عملیات اجرایی پروژه‌ها خلل وارد می‌شود اضافه کرد: با توجه به نوسانات قیمتی و عدم ثبات در بازار، طولانی شدن روند اجرای طرح‌ها به ضرر پروژه‌های ملی تمام می‌شود و از طرفی هزینه اتمام آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اذعان کرد: در راستای موارد اشاره شده قرار است مجمع نمایندگان گیلان، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان جلسه‌ای در تهران با رئیس جمهور داشته باشند و امیدواریم بتوانیم دستورات لازم را در مباحث مورد نظر از رئیس‌جمهور اخذ نماییم.

 

صفری ملک میان با بیان اینکه علاوه بر این‌ها جلسه‌ای هم باید در داخل استان با حضور دادگستری، استانداری و مجمع نمایندگان گیلان برگزار شود اظهار داشت: در این جلسه هم انتظار داریم بتوانیم برخی از موانعی که در مسیر پروژه‌ها و سایر موضوعات مهم استان وجود دارد را مطرح و برای رفع آن‌ها اقدامات راهگشایی را انجام دهیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شروع به کار دولت جدید و اینکه سیاست‌ها و رویکردهای این دولت متفاوت است را متذکر شد و خاطرنشان کرد: از تمام مدیران به ویژه مدیران استانی انتظار داریم که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را به نام سال رفع موانع تولید نامگذاری کردند برای تحقق این شعار راهبردی بیشتر تلاش کنند.

کد خبر 1115780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha