پیگیری مطالبات کشاورزی مردم عنافچه/ پل ثابت این دهستان ساخته می‌شود

حسینی در خصوص تکمیل پل ثابت دهستان عنافچه که از مطالبه جدی مردم این منطقه است، با رئیس سازمان برنامه و بودجه مذاکره و مقرر شد اعتباری را در اختیار پیمانکار مربوطه قرار دهند تا بتواند به کار خود ادامه دهد.

«سید کریم حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های بازدید میدانی مناطق حوزه انتخابیه اهواز، در دهستان عنافچه با اهالی روستاهای یکاویه گفت‌وگویی انجام دادیم.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در حوزه خدمات کشاورزی مطالباتی داشتند که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر شهرستانی این مطالبات مطرح و برای رفع آنها قول‌های مساعدی داده شد.

 

وی عنوان کرد: در خصوص تکمیل پل ثابت دهستان عنافچه که مطالبه جدی مردم بود با رئیس سازمان برنامه و بودجه مذاکره و مقرر شد اعتباری را در اختیار پیمانکار مربوطه قرار دهند تا بتواند به کار خود ادامه دهد.

 

حسینی اضافه کرد: تکمیل جاده مواصلاتی پل شناور به روستاهای عنافچه که یکی از درخواست‌ها و مطالبات مردم است را نیز پیگیری کردیم و با توجه به قول مساعد مدیرکل راهداری مقرر شد تا در آینده‌ای نزدیک با تخصیص اعتبار این پروژه نیز هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: بعد از بازدیدهای میدانی از روستاهای دهستان عنافچه برای جمع‌بندی با مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی و مسئولان محلی جلسه‌ای را در روستای شهید مصطفی خمینی برگزار شد.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار عمومی با اهالی این روستاها ابراز کرد: تکمیل آسفالت برخی از معابر روستایی، بهبود وضعیت راه‌های روستایی و همچنین خدمات در حوزه برق از مهمترین مطالبات مردم بود.

 

وی با تأکید بر تداوم پیگیری های لازم برای تحقق مطالبات به حق مردم یاد آور شد: در جلسه جمع‌بندی مذکور تمامی موارد لازم مطرح و اقداماتی که باید انجام می‌شد نیز به مسئولان مربوطه ابلاغ شد.

 

کد خبر 1115802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha