برگزاری ۱۱ ویژه برنامه فرهنگی هفته کتاب در فسا

فیروزی از برگزاری ۱۱ ویژه برنامه فرهنگی و ادبی همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی در شهرستان فسا خبر داد.

«محمدحسین فیروزی» در خبرنگار  خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: در هفته کتاب و کتاب خوانی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری در برنامه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا قرار گرفته است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: «خوانش مثنوی» نخستین برنامه ای است که در طلیعه این هفته برگزار شده و امروز نیز کارگاه «چگونه در دوران کرونا موفق باشیم؟» با تدریس جلال طحان (نویسنده و روانشناس) برگزار می شود.

 

 وی از برگزاری کارگاه «هنر نویسندگی برای کودکان و نوجوانان» به همت هما ایرانپور (نویسنده کودک و نوجوان) خبر داد و گفت: این برنامه روز دوشنبه ۲۴ آبان از ساعت ۱۸ برگزار می شود.

 

فیروزی همچنین کارگاه «مدیریت چالش های زندگی» با تدریس علی تهمتن (مدرس روانشناسی) در روز سه شنبه ۲۵ آبان خبر داد و اظهار کرد: «روش های ساده برای افزایش سرعت مطالعه» نیز کارگاه دیگری است که با تدریس «مهدی عباسی» (مدرس علوم ذهنی) در روز چهارشنبه ۲۶ آبان برگزار می شود.

 

«معرفی کتاب خرده عادت ها» توسط «کیامرث زارع پور» (کارشناس حوزه خانواده و تربیت) کارگاه دیگری است که رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا به آن اشاره کرد و گفت: این کارگاه از ساعت 10 و نیم صبح روز پنج شنبه ۲۷ آبان برگزار می شود.

 

وی همچنین به برگزاری کارگاه «روایت شناسی حکایت های مثنوی» در روز پنج شنبه 27 آبان ماه اشاره کرد که به وسیله  «رضا نکویی» (روایت شناس و منتقد ادبی) از ساعت ۱۹ برگزار می شود.

 

فیروزی همچنین  به دیگر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در شهرستان فسا اشاره کرد و اظهار داشت: «معرفی تازه های کتاب کودک» به همت «یوسف سلیمانی» (مسول کتابخانه کودک و نوجوان شهروند) در جمعه ۲۸ آبان ساعت ۱۹ شب، کارگاه «نجوم و کیهان شناسی» توسط «فاطمه نجار» (عضو انجمن نجوم) در روز شنبه ۲۹ آبان، «معرفی کتاب های حوزه نهج البلاغه پژوهشی»، توسط «محمد حسین تقوایی» (نویسنده و پژوهشگر) از ساعت 20 روز یکشنبه ۳۰ آبان و کارگاه «شناخت ویژگی‌های منحصر به فرد مغز در یادگیری» با تدریس «مهدی عباسی» (مدرس علوم ذهنی) در دوشنبه یکم آذر ماه دیگر برنامه های هفته کتاب در شهرستان فسا است.

 

کد خبر 1115865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha