طرح شنبه های با کتاب جریان ساز فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون های مساجد است

حجت الاسلام شکری با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: طرح شنبه های با کتاب جریان ساز فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون های مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح شنبه های با کتاب جریان ساز فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: یکی از طرح های محوری در کانون های فرهنگی هنری مساجد برپایی طرح شنبه های با کتاب است که ذیل آن شنبه هر هفته در قالب گعده هم اندیشی با هدف مطالعه و گفت و گو در رابطه با آن کتاب صحبت می شود. 

 

تقویت روحیه کتابخوانی در قالب طرح شنبه های با کتاب

 

حجت الاسلام شکری افزود: توجه به باورهای دینی و ایمانی با رویکرد فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از برنامه های محوری این طرح در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد است که مبتنی بر آن کتاب های مرتبط دینی معرفی می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های لازم به منظور ترویح فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد: تقویت روحیه کتابخوانی به عنوان یکی از سرفصل های اجرایی در قالب طرح شنبه های با کتاب است که برای این منظور با هدایت و حمایت امام مسجد، کتاب خوب معرفی می شود. 

 

حجت الاسلام شکری با ضروری خواندن توجه به دغدغه های فرهنگی رهبرمعظم انقلاب بیان کرد: یکی از دغدغه های فرهنگی رهبرمعظم انقلاب توجه به امر کتاب و کتابخوانی و تقویت روحیه کتابخوانی است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: تخصیص بودجه لازم با هدف تجهیز و تکمیل زیرساخت های کتابخوانی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند بستر مناسبی به منظور تقویت و تعالی فرهنگی کتابخوانی در استان البرز تلقی شود.

 

 

 

 

 

                                                                                              

کد خبر 1115892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha