۲۰۰ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند اهداء شد

نیکوکار موسسه خیریه شهید سردار سلیمانی در شیروان گفت: ۲۰۰ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهداء شد.

«قمربگم حسینی مشهد طرقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: به همت و کمک نیکوکاران از سوی موسسه خیریه شهید سردار سلیمانی در شیروان، 200 جفت کفش بین 200 نفر از دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهداء شد.

 

نیکوکار موسسه خیریه شهید سردار سلیمانی در شیروان عنوان کرد: هدف از ایجاد موسسه خیریه  شهید سردار سلیمانی، جمع آوری کمک برای ایتام و نیازمندان است که شاید این زنجیره کوچک گره از زندگی عزیزی باز کند که خیرین و نیکوکاران می توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این موسسه اهداء کنند تا با اندک کمک خود لبخند را به زندگی هم نوع خود هدیه کنند.

 

حسینی مشهد طرقی خاطرنشان کرد: این تعداد دانش آموزی که به آنها کفش اهداء شده، کسانی هستند که توسط آموزش و پرورش شهرستان شناسایی شده و اغلب در روستاهای محروم و مناطق حاشیه نشین شهرها زندگی می کنند.

 

وی اجرای این قبیل کمک ها توسط خیرین و نیکوکاران را در این اوضاع و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی اقدامی موفق و خداپسندانه توصیف و اظهار امیدواری کرد که طرح های موفق در دیگر نقاط کشور نیز اجرایی شده و این موضوع همچنان در شیروان ادامه خواهد داشت.

 

اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیرنظر سه هزار فرهنگیی تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1115912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha