ثبت اطلاعات و فعالیت کانون های در سامانه بچه های مسجد/ فعالیت ۵۷۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: فعالیت و اطلاعات کانون ها در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری و به هر فعالیت امتیازاتی تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور در نشست خبری امروزیکشنبه (۲۳ آبان) با اشاره  به اینکه سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم در حال برگزاری است ،گفت: کار این رویداد  از۱۶ مرداد امسال همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شده و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد و از اول دی ماه کار داوری و امتیاز دهی شروع و در اخر ۲۲ بهمن ماه جاری نتیجه اعلام و مراسم اختتامیه با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: امسال حدود ۴۶ برنامه در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده و کانون های فعالیت هار انجام شده را با توجه به سرفصل های اعلام شده در سامانه بچه های مسجد ثبت  بارگذاری می کنند.

وی خاطر با اشاره به فعالیت ۲۶ هزار کانون فرهنگی  هنری مساجد در سطح کشور خاطر نشان کرد: در استان کرمانشاه۵۷۰ کانون فرهنگی هنری مساجد  با۳۱ هزار نفر جمعیت فعالیت می کنند و در حال شرکت در رویداد ملی فهما هستند.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: حدود سه سال از اجرای رویداد فهما می گذرد و هرسال  تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت شرکت در یک رقابت سالم و بدون حاشیه بیشتر می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به شاخص‌های ارزیابی فعالیت کانون‌های مساجد در این طرح ملی، اظهار کرد: اطلاعات هویتی و ساماندهی کانون ها، فعالیت های فرهنگی  هنری کانون ها با محوریت مسجد، تولیدات فرهنگی هنری کانون ها(فردی و گروهی)، برنامه های آموزشی و توانمندسازی، مسابقات و آزمون های الکترونیکی و فعالیت های خود جوش کانون ها با محوریت مسجد از شاخص های ارزیابی فعالیت کانون های مساجد است.

 

 

 

کد خبر 1116108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha