۱۵۰۰ بسته معیشتی توسط کانون‌های فرهنگی دیواندره توزیع شد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان دیواندره بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان دیواندره در راستای خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف و آسیب دیده اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی با کمک خیرین کردند.

 

وی بیان کرد: از آغاز موج بیماری کرونا، با مشارکت کانون‌های فرهنگی تبلیغی، اقدام به شناسایی خانواده‌های آبرومندی کردیم که به واسطه از دست رفتن اشتغال سرپرست خود یا بروز دیگر مشکلات، در تنگنای معیشتی قرار گرفته‌ بودند، بنابراین خدمات حمایتی کانون‌ها برای این خانواده‌ها با تاکید بر حفظ کرامت آنها انجام گرفته است.

 


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره افزود: در ایام کرونا کانون‌های فرهنگی شهرستان دیواندره یک‌هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

 

 

وی اضافه کرد: چالش‌های معیشتی گاه منجرمی‌شود تا خرید و استفاده از اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی برای خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند، دشوار باشد، در بسته‌های معیشتی که توسط کانون‌های فرهنگی تدارک دیده شده بود، بخشی از آن شامل همین محصولات بهداشتی است.

 


حجت‌الاسلام رستمی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی متاسفانه با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند و توان برگزاری دوره‌های مختلف و همچنین توان پرداخت کرایه محل کانون‌ها را ندارند انشاالله مسئولان با حمایت‌های مادی خود جلوی تعطیلی این کانون‌ها را بگیرند.
 

کد خبر 1116117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha