شبکه‌ خدمت‌رسانی  به نیازمندان توسط مساجد شهرری ایجاد شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین گودرزی گفت: مسجد ابراهیم خلیل(ع) شبکه‌ای از مساجد شهر ری را در اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های دینی و انقلابی و خدمت به نیازمندان ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین «هادی گودرزی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مسجد ابراهیم خلیل(ع) شبکه ای از مساجد شهر ری را در برگزاری برنامه ها در مناسبت های دینی و انقلابی و خدمت به نیازمندان ایجاد کرده است که در برخی از مناسبت های مذهبی و انقلابی ویژه برنامه هایی در سطح وسیع و بعضا در سطح شهرری برگزار می کند.

 

امام جماعت مسجد ابراهمی خلیل الله(ع) ادامه داد: نمونه ای از این همکاری به مناسبت جشن ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و با همکاری مساجد حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت صاحب الزمان (ع) برگزار شد که طی آن کاروان خودرویی و موتوری در سطح شهر ری میلاد سیدالکریم (ع) را گرامی داشتند.

 

وی اضافه کرد: گروه سرود توانمند مشتکل از نوجوانان بااستعداد این مساجد تشکیل شد که در مناسبت های مختلف علاوه بر مساجد شهر ری، در برخی از برنامه های مهم سطح شهرستان ری و سایر شهرستان های استان تهران هناجرای برنامه دارند.

 

گودرزی در ادامه با بیان اینکه تشکیل شبکه ای منسجم از مساجد بهترین روش در گفتمان سازی معارف دینی و انقلابی است، گفت: این روش در برخی از مناطق شهر ری انجام شده است که ان شاءالله با مساعدت مرکز رسیدگی به امور مساجد و همراهی سایر نهادهای مربوطه، شبکه سازی مساجد، به صورت کامل تر در سراسر کشور انجام می شود.

کد خبر 1116122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha