تاکید بر ایجاد تعامل، همکاری و مودت بین صاحبان صنایع و اصحاب فرهنگ و هنر

جوانمرد بر ایجاد تعامل، همکاری و مودت بین صاحبان صنایع و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» در نشست هم اندیشی با اعضای شورای موسیقی شهرستان زرندیه که با مدیر شرکت شهرکهای صنعتی این شهرستان برگزار شد گفت: این نشست که باهدف ایجاد تعامل و همکاری بین اصحاب فرهنگ و هنر و صاحبان صنایع شهرستان برگزار شده و امید است بتوانیم با تعامل و همکاری گام های موثری در راستای توسعه فرهنگی شهرستان برداریم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، افزود: شهرستان زرندیه بدلیل شرایط خاص استراتژیک از شرایط بسیار مناسبی برای پیشرفت و آبادانی برخودار می باشد، که این توسعه می بایست  با مدیریت صحیح متوازن  و اصولی صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه قطعا رشد و توسعه نامتناسب میتواند مشکلات و معضلات عدیده ای را در شهرستان رقم بزند، ادامه داد: از این رو در کنار توسعه و رشد صنعتی، کشاورزی و حتی شهری می بایست تدابیری برای رشد فرهنگی و هنری  شهرستان نیز اندیشده شود.

 

این مقام مسئول یکی از راهکارهای توسعه متوازن و متناسب را ایجاد تعامل، همکاری و مودت بین صاحبان صنایع و اصحاب فرهنگ و هنر دانست و اضافه کرد: هنرمندان شهرستان در این راستا می توانند با بهره گیری از ابزار رسا و تاثیرگذار هنر کمک شایانی به مدیران صنعتی برای فرهنگسازی در زمینه های مختلف از جمله فرهنگ کار، فرهنگ نظم، فرهنگ تعهد، ایجاد نشاط اجتماعی و ...نمایند.

 

در ادامه این جلسه «حسن علی حسینی» نیز ضمن تشکر از دعوت به این جلسه، هنرمندان را افرادی موثر و فرهیخته معرفی کرده و استفاده از ظرفیت این قشر از جامعه را نه تنها برای صنایع بلکه برای همه آحاد جامعه ضروری دانست.

 

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی شهرستان زرندیه ادامه داد:  با ایجاد ارتباط و تعامل بین اصحاب فرهنگ وهنر و صاحبان صنایع قطعا در هر دو بخش شاهد تغییرات خوبی خواهیم بود و هر دو قشر از این مدضوع منتفع خواهند شد.

 

وی در پایان قول همکاری و ایجاد فضا برای تعامل هر چه بیشتر با اصحاب فرهنگ و هنر را داد و بیان کرد: تلاش می کنیم تا فضایی ایجاد شود که اصحاب فرهنگ و هنر بتوانند با صاحبان صنایع و کارخانجات شهرکهای صنعتی ارتباط گرفته و همکاری نمایند.

کد خبر 1116159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha