برگزاری جشنواره استانی تئاتر فجر فارس در زمینه شعار «تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع ‌زدایی‌ ها»

ورشویی گفت: جشنواره استانی تئاتر فجر فارس در زمینه شعار «تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع ‌زدایی‌ ها» و مانند سال قبل با پیروی از شیوه ‌نامه‌ های بهداشتی، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی ورشویی»، امروز (یکشنبه 23 آبان) با اشاره به برگزاری جشنواره استانی تئاتر فجر فارس در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره استانی تئاتر فجر فارس امسال نیز مانند سال قبل با پیروی از شیوه ‌نامه‌ های بهداشتی، برگزار خواهد شد.

مدیر گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: جشنواره استانی تئاتر فجر فارس در زمینه شعار «تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع ‌زدایی‌ ها» و موضوعات و مسائل منطقه و استان با چشم ‌انداز جهانی و بهره‌ گیری از شیوه ‌ها، شگردها و جریان های روز هنرهای نمایشی جهان، بهره ‌گیری از بسترهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، تاریخی، ادبی، اقتصادی، سیاسی، آداب و رسوم و سنت‌ های همراستا با رشد و پیشرفت هنرهای نمایشی در استان فارس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ایجاد روحیه نشاط و امیدبخشی در جامعه با توجه به آثار مخرب روانی ناشی از شیوع پاندومی کرونا از پیامدهای مطلوب برگزاری جشنواره استانی تئاتر فجر فارس است.

مدیر گروه هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: مهلت فرستادن آثار به این جشنواره پایان یافته و نمایش‌ های دریافتی توسط فرهاد ارشاد، علیرضا بنیادی و روح‌ الله رنجبری از هنرمندان هنرهای نمایشی استان از 25 آبان‌ تا 5 آذر بازبینی خواهند شد که پس از بازبینی، نمایش‌های برگزیده از 23 تا 26 آذر جاری در شیراز، به نمایش درخواهند آمد.

کد خبر 1116169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha