امیدآفرینی و محرومیت‌زدایی از رسالت های مهم بسیج است

مهدی پور گفت: یکی از رسالتهای مهم بسیج امید آفرینی و محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «کامیار مهدی پور» امروز (یکشنبه ۲۳ آبان) در جلسه بزرگداشت هفته بسیج که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد:  کتاب سرمایه ای است که اگر مسئولین و ملت به آن اهتمام‌ نداشته باشند از فواید این امر مهم باز می مانند.


فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به اهمیت بسیج و تفکر بسیجی افزود: بنا به فرمایش بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.


وی یکی از رسالتهای مهم بسیج را امید آفرینی و محرومیت زدایی برشمرد و گفت: بزرگداشت هفته بسیج با محوریت مشارکت مردمی در شهرستان برگزار می شود .


مهدی پور بر بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و رسانه های شهرستان برای تبیین دستاوردهای ۴۲ ساله بسیج تاکید و تصریح کرد: قطعا در مسیر سخت و پرتنش جمهوری اسلامی امید آفرینی سیاست ویژه ما است و گفتمان سازی، توسعه خدمت رسانی با محوریت گروهای جهادی، نمایش مکتب مقاومت، کمک رسانی به مناطق محروم را باید در دستور کار داشته باشیم.


فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به شعار تعیین شده هفته بسیج به نام"بسیج، پاره تن مردم" و تشریح برنامه های بزرگداشت هفته بسیج‌ جهت هماهنگی بین دستگاه ها خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه های شهرستانی اعم از، عصر شعر و موسیقی با بسیج، محفل انس با قرآن، برگزاری رزمایش اقتدار در سطح شهرستان، پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره های شهدای آبروی محله، را در نظر داریم.

کد خبر 1116171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha