نقش بسیج در همه عرصه های جامعه پررنگ بوده است

پورحضرت گفت: نقش بسیج در طول ۴۲ سال در حماسه های متعدد و بحرانهای مختلف و نیز نقش آفرینی در طول ۸ سال دفاع مقدس پررنگ بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» ظهر امروز(یکشنبه، 23آبان ) در ستاد گرامیداشت هفته بسیج که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد:  هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین و تشریح دستاوردها، اهمیت جایگاه و  ترویج فرهنگ بسیج است.


فرماندار ماسال افزود:بسیج یک نهادی با کار ویژه متنوع و متعدد و گسترده در پاسخ به نیازهای حیاتی جامعه است.


وی بر لزوم مشارکت تمامی ارکان نظام در هر سطحی تاکید کرد و گفت: اهمیت این جایگاه را در فرمایشات امامین انقلاب درک کرده ایم.


پورحضرت با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) مبنی براینکه، تشکیل بسیج  در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف الهی است تصریح کرد:  بسیج مجموعه ای از پاک ترین، فدا کار ترین و آماده ترین افراد  برای نیل به اهداف  نظام و اسلام است.


فرماندار ماسال بیان کرد: نقش بسیج در طول ۴۲ سال در حماسه های متعدد و بحرانهای مختلف و نیز نقش آفرینی در طول ۸ سال دفاع مقدس پررنگ بوده است.


وی اظهار کرد :  در بحرانهای متعدد دو سال اخیر اعم از سیل و آتش سوزی،  اجرای طرح ملی غربالگری شهید سلیمانی و طرح ملی واکسیناسیون و در  مواجه با شیوع بیماری کرونا این عزیزان بدون مزد و منّت تلاشهای عظیمی را به منصه ظهور گذاشتند.


پورحضرت با اشاره به روز شمار هفته بسیج و اجرای برنامه های تبیین شده از سوی فرماندهی سپاه ناحیه ماسال افزود: لزوم  فضا سازی محیطی و پیرامونی تاکید می شود.

 

وی به ترویج منویات این هفته توسط پایگاهای بسیج  با کمک دهیاران در سطح  روستا و نیز مشارکت در تهیه بسته های معیشتی توسط هر اداره ای  بسته به توان مالی با سپاه ناحیه تاکید کرد.


فرماندار ماسال تجلیل از مدافعان سلامت در اجرای طرح شهیدسلیمانی، یادواره شهدای شهرستان ،زنگ مقاومت  را از برنامه های شاخص این هفته برشمرد .

کد خبر 1116173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha