کسب مقام برتر کشور در جشنواره «مالک اشتر» توسط سپاه فجر فارس مایه افتخار است

سردار بوعلی گفت: کسب مقام برتر کشور در خصوص «اعتلای بسیج» در جشنواره «مالک اشتر» توسط سپاه فجر فارس مایه افتخار است و خوشحالیم که جوانان بسیجی و انقلابی خطه فارس بار دیگر در سطح کشور افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 23 آبان) در آئین تجلیل از رتبه های برتر ششمین جشنواره «مالک اشتر» سازمان بسیج مستضعفین که با حضور مسئولان و برگزیدگان در تهران برگزار شد، گفت: عملکرد بسیجیان فارس در سطح کشور درخشان بوده و اقدامات بسیج فارس در خدمت رسانی به مردم، اجرای طرح «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» به ویژه در مقابله با بیماری کرونا،  رزمایش های کمک مومنانه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و ... به عنوان یک شاخص و الگو در سطح کشور قابل معرفی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کسب این موفقیت، مرهون تلاش، زحمات و ایثار تمامی بسیجیان و فرماندهان بسیجی در سطح استان است.

وی اضافه کرد: کسب مقام برتر کشور در خصوص «اعتلای بسیج» در جشنواره «مالک اشتر» توسط سپاه فجر فارس مایه افتخار است و خوشحالیم که جوانان بسیجی و انقلابی خطه فارس بار دیگر در سطح کشور افتخار آفریدند.

خاطر نشان می شود، سپاه فجر استان فارس در موضوع «اعتلای بسیج» مقام برتر کشور را در ششمین جشنواره «مالک اشتر» سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد و با اهدای لوح تقدیر از سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس و بسیجیان استان فارس تجلیل شد.

کد خبر 1116188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha