لزوم بازسازی فوری خسارت‌های سیل در گیلان/مسئولان اهتمام داشته باشند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان اهتمام ویژه مسئولان برای جبران خسارت‌های ناشی از سیلاب در مناطق مختلف گیلان به ویژه رودسر و املش را خواستار شد و گفت: خسارت‌های سیل باید در اسرع وقت بازسازی شوند.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، به بارش شدید باران و سیلابی که اخیرا در نقاط مختلف گیلان به ویژه شهرستان‌های رودسر و املس به وقوع پیوسته است اشاره کرد و اظهار داشت:‌ در همین راستا بازدیدی از مناطق سیل‌زده شهرستان‌های روسر و املش انجام دادیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس حضور میدانی در مناطق سیل‌زده شهرستان، گفت‌وگو با مردم و اهالی و بازدید از حجم خسارت‌های وارد شده سیلاب را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بخشی از منازل مسکونی، انبارها، مستقلات، زمین‌ها و حتی احشام مردم به علت سیلاب چند روز گذشته آسیب دیده و از بین رفته است.

 

صفری ملک میان با بیان اینکه در پایان بازدیدهای امروز گزارشات میدانی جمع‌بندی و برای ستاد مدیریت بحران کشور ارسال می‌شوند عنوان کرد: با توجه به دستوری که امروز ریاست مجلس در صحن علنی مجلس داشتند انتظار داریم استاندار گیلان، ستاد مدیریت بحران کشور و اداره کل مدیریت بحران استان نیز در امر پیگیری خسارت‌های ناشی از سیلاب جدیت لازم را داشته باشند. 

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عمل کردن دستگاه‌های اجرایی و مسئولان حوادث غیرمترقبه به وظایفشان با سرعت بیشتر را ضروری دانست و  خاطرنشان کرد: در صورت پرداخت به موقع مبالغ و اعتبارات می‌توانیم مشکلات و خرابی‌هایی که سیلاب در مناطق مختلف گیلان به ویژه در شهرستان‌های رودسر و املش ایجاد کرده است را برطرف ساخته بازسازی‌های لازم را در اسرع وقت انجام دهیم.

کد خبر 1116206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha