اجرای ۵ پروژه عمرانی در نقاط روستایی آبادان

مولوی از پیگیری جهت اجرای پنج پروژه عمرانی در نقاط مختلف روستایی شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال از طریق جذب اعتبارات ملی خبر داد.

«سید محمد مولوی» امروز (یکشنبه ۲۳ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از پیگیری برای اجرای پنج پروژه عمرانی در سطح نقاط روستایی شهرستان آبادان خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده توانستیم اعتبارات ملی و مناسبی را جهت اجرای برخی از پروژه های عمرانی ویژه مناطق روستایی شهرستان جذب کنیم.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: نخستین پروژه عمرانی بهسازی آسفالت مسیر روستایی دهستان نوآباد از توابع شهر اروندکنار خواهد بود.

 

وی با اشاره به احداث راه جهت روستای ابوفلفل تصریح کرد: با توجه به اینکه سال ها مردم این روستا با مشکل تردد مواجه بودند این پروژه را در اولویت قرار دادیم تا هر چه زودتر مشکلات عبور و مرور ساکنین این منطقه نیز مرتفع شد.

 

مولوی از احداث راه و روکش آسفالت آنتنی های بخش مرکزی آبادان به عنوان سومین پروژ یاد کرد و ادامه داد: همچنین این اقدام نیز در آنتنی های بخش هایی از شهر اروندکنار اجرا خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این چهار پروژه مقرر شده در راستای جذب این اعتبار جاده مدن نیز بهسازی و روکش آسفالت آن نیز ترمیم شود.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: در مجموع برای این پنج پروژه ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

 

کد خبر 1116220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha