مهلت ارسال آثار هنرهای تجسمی هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰ تمدید شد

بهارزاده از تمدید هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان تا یکم آذر ماه سال جاری خبر داد.

«الهام بهارزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان، امسال برنامه‌ای تحت عنوان هفته فرهنگی خوزستان در تهران 1400 را در 2 بخش آزاد و موضوعی برگزار می‌کند.

 

دبیر اجرایی هفته فرهنگی خوزستان در تهران 1400 با بیان اینکه بخش موضوعی شامل همدلی مردم در سیل، زلزله، تنش آبی، مناطق محروم و ریزگردها است افزود: آثار در هشت رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، پوستر، عکس، تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم و نقاشی‌خط برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا یکم آذرماه سال جاری تمدید شد تصریح کرد: آثار پس از کارشناسی، در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران به نمایش گذاشته می‌شود و هنرمندان می‌توانند آثار خود که جایگاه و ارزش فروش دارد با مبالغ مناسب و منطقی به فروش بگذارند.

 

بهارزاده ‌زاده با بیان اینکه مدت زمان برپایی نمایشگاه یک هفته است و درصدد هستیم تعدادی از هنرمندان را برای حضور در نمایشگاه اعزام کنیم ادامه داد: هدف از هفته فرهنگی معرفی و دیده شدن و ایجاد انگیزه برای هنرمندان و نگاهی تازه به هنرهای تجسمی و مسئولان تهران به خوزستان است.

 

وی یاد آور شد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به شماره همراه 09016655965 واتساپ کنند.

 

کد خبر 1116292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha