لیگ درسی قرارگاه فرهنگی فاطمیون با محوریت کانون مسجد طراحی و پردازش شد

اویسی با اشاره به اهمیت برپایی رقابت مومنانه با محوریت مسجد گفت: دوره لیگ درسی قرارگاه فرهنگی فاطمیون با محوریت کانون مسجد با هدف تقویت برنامه های آموزشی تحصیلی دانش آموزان مدرسه طراحی و پردازش شده است.

« حسام الدین اویسی» در جریان برپایی لیگ درسی برنامه محور که با همت قرارگاه فرهنگی فاطمیون طراحی شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این دوره از رقابت تحصیلی مومنانه با محوریت کانون مسجد با هدف تقویت برنامه های آموزشی تحصیلی دانش آموزان مدرسه طراحی و پردازش شده است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) شهرک سپاه افزود: هدف از برپایی این دوره آموزشی ایجاد حس و انگیزه آموزشی میان دانش آموزان در مقاطع سال های تحصیلی متوسطه اول و دوم است. 

 

 

وی از هدایای در نظر گرفته شده زیارت حرم حضرت معصومه (س) در شهر قم و زیارت مسجد جمکران را نام برد و اظهار کرد: براساس اجرای این طرح آموزشی در پایان هر ماه به ۲ نفر از دانش آموزان که در امتیازبندی جدول درسی پیشرفت و رشد داشته اند هدیه ای در نظر گرفته شده است. 

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا(س) شهرک سپاه خاطرنشان کرد: این رقابت در پایان هر هفته با هدف ایجاد امید، افزایش انگیزه تحصیلی و نشاط و جایگزین ساختن تفریحات سالم و با فایده برنامه ریزی شده است. 

 

 

کد خبر 1116293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha